♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Sitter og tenker over hva det er jeg mangler av saker og ting til babyen..........og lurer på en ting: Kjøper dere/skal dere kjøpe pampers eller libero til babyen? Hvorfor velger dere det?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Libero tape bleier- fordi de er myke og behagelige. Seinere hvis barnet skal bruke "buksebleier" er Pampers mest komfortable. Min mening:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 Ja jeg aaaaner ikke forskjellen på libero og pampers bleiene........! Fikk noen bleier (pampers) i en gratis babypakke fra apoteket da,virket greie de........men vet ikke hvordan de er sammenlignet med libero............
Ei stor og ei lita:) Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Då vi fekk tulla vår for tre år sidan, oppdaga eg at dei minste bleiestr var faktisk Pampers best - dei sat best rundt livet. Men etter tre-fire mnd gjekk vi over til Libero, for då var desse best. (Pampers holdt ikkje så godt på tisset etter at ho var blitt nokonmnd) Etter at ho begynte med bukse-bleie varierte det kva merke vi valgte. Siste tida brukte vi Libero, mest pga Kiwi (kvar 4 bleiepakke gratis)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Med nr. 1 her har vi bare brukt Libero - Pampers var en katastrofe med vår lille gutt, og jeg likte de bare ikke... Forresten så synes jeg det er greit å støtte et norsk produkt.
Marolla Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Noen barn reagerer på libero, andre reagerer på pampers. Greit å ha flere å velge mellom.. Vi kommer til å prøve libero først pga kiwi`s tilbud, men virker ikke dette, så får vi bare spasere over til ICA og benytte seg av deres pamperstilbud.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Kan ikke bestemme sånt på forhånd. Noen barn passer best libero,andre pampers, og noen har det best med andre merker. må bare prøve seg fram. Har å gjøre med passform o.l. F.eks kunne vår gutt bare bruke pampers,pga alle andre bleier enten lakk han i eller ble sår. Andre i barselgruppa hadde det omvendt,eller kunne bruke hva som helst. På sykehuset her har de libero,så vi starter med det, og så har jeg pampersbleier fra apotekpakken. Så ser vi hva som funker best.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Har gått til innkjøp av Libero, pga jeg liker de myye bedre... ;o)) MEN pampers til babyer er best og så Libero når de blir større.. ;o)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2007 Greit og ha begge deler da kanskje til en finner ut hva som fungerer best.....! Har jo noen bleier fra den apotekpakken,og det er pampers.....så får vel kjøpe libero å da=) Skal ikke være lett.........hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå