Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 I kveld da jeg løftet opp Jenta Mi, klarte jeg å stange hodet hennes inn i en stålstang som står 90 grader ut fra veggen. Hun hyyyylte et smertehyl, og jeg fortet meg å stappe puppen inn i munnen hennes for trøst. Det hjalp heldigvis og hun var blid som en sol etterpå. Ingen merke i hodet heller, og hun er som før nå noen timer senere. Men hun er bare tre mnd - tenk hvis jeg traff fontanellen?!?!
-MtG- Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Det gikk nok bra. Jeg dunka hodet til lillegutt i dørkarmen jeg. Hadde han på armen, men tenkte ikke på at hodet hans stakk ut der. BANG sa det og HYYYYL, men det ga seg fort og han var like hel:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Tror nok det gikk greit jeg, det var sikkert verre for deg enn det var for henne. Du hadde nok merket om hun tok skade av det. Du er fremdeles verdens beste mor for jenta di :-)
Honningmelon Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Det går HELT sikkert bra:) De tåler en god del disse små. Har ei på 6 mnd, og hender hun får litt vel tøff behandlig av storebror. Ingen skade skjedd, og du er ingen dårlig mor pga et uhell:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå