Mammaja 120107 Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Lillegutt har begynt å sparke av seg dyna. Jeg bruker å stappe enden av den ned mellom madrassen og senga slik at dyna som er igjen er akkurat lang nok til å rekke han opp til halsen. Men det holder ikke lengere. Er det noen som har en bedre måte å feste dyna på som ikke øker risikoen for krybbedød?
St.Sunniva Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg kjøpte pose, og det hjelper når det gjelder dyna. Men hvordan pokker skal jeg få ungen til å ligge stille??? Hun står i bro i senga, og sparker seg oppover mot hodeenden, og da begynner hun å skrike da hun treffer kanten......Noen tips. Tenkte på å kjøpe pose som man kan sette fast i senga, for det har jeg funnet, men liker det ikke med tanke på om det skulle begynne å brenne, og jeg må rive med meg ungen....
Jente 28 Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har pose på min lille, den er festet i to klips på hver side og har et strikk som går under madrassen.Helt genialt, for han er en makk i senga. Har også tenkt på dette med brann og ved siden av sengen har jeg en liten neglsaks liggende, da slipper jeg å låse opp disse klipsene, klipper heller bare over strikkene om jeg må ha han fort opp. Det roer iallafall meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå