Gå til innhold

Hvordan holder dere dyna på plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har begynt å sparke av seg dyna. Jeg bruker å stappe enden av den ned mellom madrassen og senga slik at dyna som er igjen er akkurat lang nok til å rekke han opp til halsen. Men det holder ikke lengere. Er det noen som har en bedre måte å feste dyna på som ikke øker risikoen for krybbedød?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyneklyper eller bytte til sovepose!

Skrevet

Jeg kjøpte pose, og det hjelper når det gjelder dyna. Men hvordan pokker skal jeg få ungen til å ligge stille??? Hun står i bro i senga, og sparker seg oppover mot hodeenden, og da begynner hun å skrike da hun treffer kanten......Noen tips. Tenkte på å kjøpe pose som man kan sette fast i senga, for det har jeg funnet, men liker det ikke med tanke på om det skulle begynne å brenne, og jeg må rive med meg ungen....

Skrevet

Jeg har pose på min lille, den er festet i to klips på hver side og har et strikk som går under madrassen.Helt genialt, for han er en makk i senga. Har også tenkt på dette med brann og ved siden av sengen har jeg en liten neglsaks liggende, da slipper jeg å låse opp disse klipsene, klipper heller bare over strikkene om jeg må ha han fort opp. Det roer iallafall meg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...