Gå til innhold

Jeg har fått svaret på DNA testen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag for en uke siden fikk vi svaret på dna testen. Og han som jeg er trodd har vært faren til mitt barn er ikke faren. Han har vært faren hennes siden hun ble født. Vi var kjærester under hele graviditeten men et par mnd etter føselen tok forholdet slutt. Begge mulige fedre har hele tiden vært informert om situasjonen. Men vi trodde alle at han som ikke var faren var faren med hensyn til termin og eggløsning. Dette her er kjempetrist. Han er kjempelei seg og for å ikke tenke på hans familie som tror de har blitt besteforeldre. Jeg innser nå hvilken stor tabbe jeg har gjort med å være så skråsikker før dna testen lå for dagen.. Heldigvis er mitt barn bare en baby enda og hun forstår ikke noe og hun vil vokse opp med sin rette far. Men jeg sitter igjen med en følelse, var det verdt en dna-test? Hun hadde en fantastisk far i min x. Vi er i dag fortsatt venner og han skal ha kontakt med mitt barn. Men i hva slags rolle? =(

Fortsetter under...

Jeg skriver dette her for at man aldri kan vite helt sikkert å slik at kansje andre ikke gjør samme tabbe som meg. Jeg skulle ønske jeg gjore dette helt anderledes. Men det er lett å være etterpåklok. Men alt ordner seg til slutt. Ønsker dere alle sammen her inne i samme situasjon lykke til. Og uansett hva en gjør i en slik situasjon gjør en nok hva som er best der å da for seg selv. Mente overhode ikke å skremme noen. Er man 99 % sikker er man nok ikke inne på dette forumet.

Jg var også skråsikker, ut fra el og termin etter ul..

Men kroppen lystrer dessverre ikke etter datoer.

Jeg stod i samme situasjon som deg som skrev dette innlegget.

Det er en tung og veldig trist tid, men tiden leger virkelig ALLE sår.

Jenta mi har kontakt med faren sin, og har en god stefar i min kjære.

Prøver å fokusere på at hun er kjempeheldig, som har to pappaer i livet sitt. (Jenta mi blir snart 4 år hun da)

Hilsen ei som fant lyset i enden av den sorte tunnellen til slutt..

Ønsker deg masse lykke til, alt ordner seg nok for dere også.

• 2 uker senere...

huff:( jeg er ikke i samme situasjon som deg, men jeg ville bare si at jeg føler virkelig med deg:( kan ikke forestille meg å være i din situasjon, dette må være en kjempe vond tid for deg, han og familien hans. for en vanskelig situasjon.. håper de involverte er foreståelsesfulle ovenfor deg og lykke til videre.

• 1 år senere...

Annonse

nei, hun skrev nok det for at det er sånt du skal kunne skrive her innpå forumet, og her skal alle med både positive og negative erfaringer med å ikke vite hvem faren er kunne fortelle sin historie. tror nok du har havnet i feil forum du 23:40. hvis du blir skremt bør du nok ikke lese innpå her.

Jeg har lagt med 2 stykker og er litt usikker på hvem som er far.

Jordmor mente sambo var far ut i fra hennes beregninger.. Jeg låg med han ene 21 april, jordmor sier jeg da ble gravid 7 mai..

Jeg hadde sex med sambo 29 april. Må legge til at det ikke er snakk om utroskap her. Er nå sammen med sambo igjen og vi er litt usikkert på hva vi skal forholde oss til.. Jeg har fortalt begge om dette i tillegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...