Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 dag er jeg trist. savner den lille i magen. jeg begynner å få skikkelig lyst til å bli gravid igjen. Jeg vil ha den flotte magen å all gleden av å kjenne spark inni i meg. Det som så ut til å bli ett flott svangerskap (var ikke bekymret) ende i abort. Jeg var så UTROLIG bekymret da jeg gikk med jenta mi, det gikk ikke en dag der jeg var LIVREDD for å miste henne. Men nå vet jeg at også neste gang kommer jeg til å bli bekymret: redd for å få en SA, redd for at morkaken skal svikte enda en gang slik at jeg nesten mister den også. Huff, skikkelig sutre innlegg, men måtte berre slenge ut tankene mine rundt dette
kirsty*2barnsmamma Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Kjenner meg mye igjen i det du skriver... Sørger mye selv. Er desverre ikke så mye man kan si for å trøste,men jeg vil dele en side med deg som har hjulpet meg veldig med å bearbeide dette. http://www.pregnancyloss.info/ Håper du snart får en ny spire imagen din som klorer seg godt fast! Sender deg en mega trøste klem!!!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 Takk skal du ha:) Jeg får ta en titt på siden. gått at det er folk i samme båt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå