♥pilutta♥ Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Huff.. lillegutt er knappe 5 mndr og nå lurer jeg på om jeg er gravid igjen... jeg har hatt blødninger to ganger etter han ble født, men har mange graviditetssymptomer. Er det noen her som har hatt mensliknende blødninger og likevel vært gravid?? Vi har lyst på to tette, men om jeg er gravid nå blir det bare ett år i mellom.. litt lite, men..
Pia♥CF Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 hehe høres jo nesten slik ut da! Men si meg en ting... bruker ikke kvinner som har fått barn prevensjon etterpå lenger ?? mamma til 4 herlige
♥pilutta♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 uff, nei vi var visst ikke lure nok til å bruke annet enn "hopp av i svingen".. Baby er mer enn velkommen hvis jeg er gravid, h*n kom bare litt raskere enn planlagt..:-)
Pia♥CF Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 krysser krysser... så får du nyyte tiden med lillebebsen....
♥pilutta♥ Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2007 noen som har hatt blødninger, men allikevel vært gravid?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 dytter litt for deg jeg... Åssen går det ellers? Er guttebassen like krevende? Julie har fått inn 2 lurer på dagtid nå, 2 x 45 min. Ikke mye, men tross alt bedre enn kun 1x45 min.
♥pilutta♥ Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2007 Takk:-) Det går faktisk mye bedre, han har forandret seg mye de siste to ukene. Blitt en mye mer fornøyd gutt:-) Så fint at Julie sover litt mer på dagen nå, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå