Leola Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 .. men har tydelig behov for mer mat. Hun er veldig urolig om natten og roer seg ikke før hun får mat. Tenkte først å prøve å gi henne en ekstra flaske før hun la seg, men det var håpløst. Velling, også håpløs. Grøt i alle varianter, også håpløst. Lukker munnen, snur seg og freser. Har prøvd tutkopp, alle flasker på markedet, glass, skei, pappa, mormor, venner, tykk grøt, tynn grøt, alle grøtsorter, grøt med noe i, frukt, kald grøt, varm grøt til og med supersøtt sukkervann i flaska, men hun smaker og snur seg når hun kjenner smaken. What to do???Bite sammen tennene et par uker og kutte ut alt annet enn pupp for så å prøve på igjen? Har egentlig prøvd alt annet, og er veldig trett og sliten nå... Hun er 5 mnd..
somm@r Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Sånn hadde jeg det også for en stund siden. Da han var rundt seks mnd, ville han endelig spise grøt og livet ble bedre igjen. Bare fortset å gi grøt hver kveld, tl slutt spiser hun nok. Men du må nok belage deg på mye amming den neste tiden. Prøv å slappe av når hun sover og spsi god og næringsrik mat. Det går over.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 prøv md middag. gutten min er ikke helt glad i grøt selv etter to mnd med smaksprøver, men middag derimot liker han. verdt å prøve. ellers så har gutten min i det siste tullet litt md flaska.vil ikke ha, selv om han er sulten. han pleier å sove i vogna (kjører litt fram og tilbake. eller bare md smokk) når han nesten søvner inn gir jeg ham flaska og han drikker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå