Gå til innhold

Noen treningsglade i Oslo her? Som liker å gå tur..

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å fått kontakt med noen som liker å holde kroppen i form selv om en stor mage tar mye oppmerksomhet og begrenser det litt. Om du liker å gå tur og kanskje trene litt lett styrke så hadde det vært gøy å ha noen andre gravide å gå tur sammen med?

Jeg bor på Lambertseter og går på idrettshøyskolen, har termin 5. juli...

Fortsetter under...

Hei:) Fint at det er flere av oss:) Jeg har trent styrke hele tiden og går flere nokså lange turer i uka. Denne uka har jeg imidlertid ligget rett ut ed magesyke og fått treningsforbud. Jeg trener styrke på Elixia, men turer kan jo gås hvor som helst:)

Endelig noen som svarer :) Jeg også trener stryke på Elixia, på Lambertseter, og går lengre turer i Østmarka eller Nordmarka. Hvor bor du Nanna? Kanskje vi kan gå en tur sammen en dag når du blir frisk?

Jeg bor på Rodeløkka, men trener på Majorstua. Har bil så er absolutt mobil. Kanskje vi kunne ha tatt en tur til uka for eksempel? Jeg er 50 % sykemeldt og til uka jobber jeg faktisk bare på torsdag (er lærer og nå er det endelig eksamensperiode). Når kunne det eventuelt passe for deg? Og hvis det er fler som vil være med er dere sef hjertelig velkomne:)

Annonse

Jeg er ikke fra Oslo, studerer her på idrettshøyskolen..Jeg er ferdig med alle eksamener nå. Deilig! Akkurat nå er jeg hjemme på vestlandet. men er tilbake i Oslo på søndag! Hva med å gå en tur i neste uke i Øst eller Nord marka? Hva passer best? Alt passer for meg, bortsett fra på torsdag da skal jeg på yoga og til jordmor..

Det var ikke verst:) For min del er jeg ikke helt sikker på hvilke dager jeg jobber neste uke, men regner med at jeg ihvertfall har fri på tirsdag. Jeg er ikke så kjent i marka rundt her, så det blir nok opp til deg å legge opp rute:)

Ok, Hva med å gå rundt Nøklevann i Østmarka? Det er bare å ta t bana til Skullerud stasjon (linje 3 tror jeg). Eller kjøre ring tre og ta av mot Abildsø, Lambertseter og Skullerud. En kjører da mot Skullerud og til Skullerudstua. Er greit skiltet til Skullerudstua. Der er det god parkeringsplass.. Dette er en veldig fin tur å gå. Tar ca en time++. Kommer litt an på hvor en går...sjekk ut www.turweb.net og klikk inn på Østmarka og Nøklevann. Ta med drikke, eller penger, Skullerudstua og Rustadsaga er opne og det er mulighet for å kjøpe div. der..

Skal vi si på tirsdag siden du vet du har fri da? Klokka 1300?

Annonse

Jeg har i perioder vært veldig plaget med kynnere. De var imidlertid stress relaterte, og jeg fortsatte å gå turer etc. På den måten fikk kroppen min ut stresset på en annen måte.

Ellers må jeg desverre melde forfall, skikkelig typisk når jeg endelig har funnet noen å gå med. Var hos jordmor på torsdag og hadde proteiner i urinen og urinveisinfeksjon. Merkelig nok var urinprøven helt fin på fredag, men har fått streng beskjed om å ta det med ro frem til onsdag. Da skal jeg tilbake og sjekke urin og blodtrykk igjen. Skikkelig kjipt siden jeg slapper utrolig godt av når jeg trener. Blir imidlertid mer enn gjerne med senere i uka dersom prøvene viser seg å være fine, jeg har blitt fult sykemeldt på jobben så trenger ikke tenke på det lenger. Kanskje vi kunne si for eksempel fredag, du var opptatt torsdag, var du ikke? Og jeg må også ta pauser hvis jeg får kynnere, så ikke noe problem å bli med av den grunn:)

Beklager avlysningen, ikke så mye å få gjort med det:)

Jeg regner med at det går bra, har fått slappet av denne uka så krysser fingrene for at blodtrykket går ned. Men var en ekkel opplevelse, har gått på skinner hele veien så ble litt satt ut da jordmor ble litt streng. Men jeg føler meg i god form og det er et godt tegn. Skriver en melding i morgen etter jeg har vært der oppe og når jeg vet litt mer:) Så håper jeg vi sees på fredag.

Det gikk kjempe bra:) Ikke mer protein i urinen og blodtrykket hadde gått ned. Var noe pga av omgangssyken. Urinveisinfeksjonen har jeg fått penicilin for, så den burde være borte i løpet av et par dager. Jeg er derfor helt klar for tur på fredag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...