Sessa ruger igjen... Skrevet 24. mai 2007 #1 Del Skrevet 24. mai 2007 Har liksom ikke vært så flink her inne i et siste. Vel, nå har vi vært i gjennom Lineas første ORDENTLIGE sykdomssjau!! Det forkjølselsesstyret vi hadde i påsken er peanuts! Det startet fredag kveld med oppkast. Kastet opp masse utover kvelden og morgenen etter. Feberen var oppe i 39 i løpet av natten, men lå stort sett jamnt på 38. Men fikk heldigvis i henne en del farris+eplejuice (mmm, godt!! synes Linea). Hun var kjempe kosete og ville bare sitte på fanget hele lørdagen, la seg til og sovnet med jevne mellomrom. Ble litt rørt og litt stressa, for jeg hadde egentlig mye å gjøre. Jeg skulle nemlig reise vekk søndag og jeg hadde jo ikke pakket!! I tillegg hadde Linea spydd, bæsjet eller tisset på alt vi hadde av håndklær, sengetøy og klær generelt. Måtte vaske flere vasker i løpet av dagen. Søndag morgen var det å reise av gårde med jobben. Forlot altså mann med sykt barn... var litt rart og trist, men det gikk overraskende bra. Var liksom ikke mamma når jeg var bortreist, for jeg var jo sammen med mennesker som jeg vanligvis ikke har vært mamma sammen med... Sove fikk jeg også! Men utrolig uvant og måtte sitte og ta til seg informasjon igjen... er jommen ikke vant med det! Og når jeg var helt alene så kom tankene og da kjente jegsavnet etter familien min. Onsdag (avreise dagen) kl. 9 fikk jeg telefon fra pappaen min som lurte på hvordan han fikk satt opp vogna. "Er Linea hos dere? Hvor er pappa'n?" ...så var han blitt syk, da... Hadde vært oppe og spydd hele natten. Landet på gardermoen kl 16 og dro rett hjem til mannen for å sjekke at han hadde det bra (hadde ikke fått tak i han på telefon), for Linea visste jeg jo at hadde noen som passet på henne. Mannen sov og jeg pakket om og reiste til mamma og pappa for å sove der sammen med Linea. Kunne ikke komme meg fort nok til dem og turen på ti min virket som en evighet. Da jeg kom frem smilte Linea svakt til meg før hun strakte seg mot meg og la seg tett inntil skulderen min og koste med håret mitt... JEG STRIGRÅT!!!! hehe, var så godt å holde jenta mi igjen!!!! Hun var litt pjusk fortsatt og spyinga hadde gått over i diare. Mamma hadde skiftet flere antrekk etter at bajsen hadde trukket helt opp i nakken! Natta var pyton, men det var så kos å sove sammen med henne at det gjorde ikke såååå mye. I dag har hun spist bedre og hun virker litt piggere, mannen er også oppe og går så kanskje denne helga blir bedre enn den forrige. Dette var en forsmak på det å gå tilbake til jobb igjen og jeg ser at det faktisk skal bli litt deilig å bare være meg selv og ikke mamma noen timer hver dag. Men før den tid skal vi klare å pakke oss ut av leiligheten og komme oss på plass i det nye huset! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9401070-oppdatering-fra-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #2 Del Skrevet 24. mai 2007 Uff, stakkars liten! Gruer meg allerede til lillemor her får sin første sykdom.... fikk nesten tårer i øynene når jeg leste innlegget ditt jeg, de er jo så gode, skjøre og skjønne! Gruer/gleder meg til jeg skal begynne å jobbe igjen jeg og, nærmer seg med stormskritt - 2.juli... blir rart å være litt meg igjen (som du skriver), ikke bare mamma. Samtidig tror jeg at jeg har godt av å komme meg ut i arbeidsliv igjen, herregud blir helt slapp og tiltaksløs av å være hjemme hele dagen jeg;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9401070-oppdatering-fra-meg/#findComment-9401891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mersa og gutta <3 Skrevet 25. mai 2007 #3 Del Skrevet 25. mai 2007 Der var du jo! :-) Stakkars Linea og Lineapappan! Håper de bli mye bedre over helgen! Og ja, det å ta til seg informasjon når man er tilbake på jobb er vanskelig. Vi hadde planleggingsdag i går, satt å la timeplan for neste år, og jeg følte hodet var fult av bomull! hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9401070-oppdatering-fra-meg/#findComment-9403458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 25. mai 2007 #4 Del Skrevet 25. mai 2007 Stakkars dere. Håper Linnea og Linneapappaen blir fort friske. Tenker det var en liten jente som syns det var godt å se mammaen sin igjen. Har dere fått solgt leiligheten forresten? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9401070-oppdatering-fra-meg/#findComment-9403571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå