Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Del Skrevet 24. mai 2007 Ja, da, holder på fremdeles med amminga. Og spesielt interessert var han om nettene. Men nå er det slutt om natta. Jeg er stasjonert på loftet om nettene, sammen med storejenta vår. Noe hun setter stor pris på. Og mannen ligger på rom med lillegutt og bare tar inn hånda i senga til han når han våkner. Å du og du så sinna han var de første nettene! Jeg ble vekket på loftet av at han skrek i etasjen under. Mannen sier han var rasende, skubba fra seg hånda hans og hyyylte. Men etter noen netter var han selv ute mellom sprinklene etter hånda til pappa. I natt våkna han bare en gang, og da sa faren at han måtte sove videre. Da la han seg fint på puta og sovna igjen. Å så deilig hvis dette går bra! Endelig har vi fått litt kveld, litt tid for oss selv, litt tid til å ta igjen det vi ikke har fått gjort. Og han er så herlig når han står opp og kommer til mamma. Da dytter han på puppene og sier "eh, eh, eh" til mamma kommer med puppen. Når han er klar for å gi slipp på den, må gudene vite. Men når han er konformant, skal han jammen få finne seg andre pupper, hehe. Bare tuller. Det er nok snart slutt, regner jeg med. Han har ikke tid til å ligge ved puppen så lenge, for det er jo så mye spennende som skjer rundt han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 25. mai 2007 #2 Del Skrevet 25. mai 2007 herlighet gyldenkron, amma du endå??????? Må bøye meg i støvet for deg asså, du e jammen flink!!! Her slutta eg på dagen 8mnd, då va d nok.. utrolig deilig m ei natt søvn vil eg tro, eg har jo hatt hele natten for meg sjøl sidn snuppa va 6mnd eg.. bortskjemt kan man si..hihi=) men då flytta vi ho på eget rom for ho våkna så masse inne hos oss. etter 1 uke på nytt rom sov ho heile natto.deilig deilig Du får bare holde deg på loftet t lillegutt sover som en stein om natten. trenger litt søvn du og vettu!!!!!!!!!!!! nyt kveldene sammen, de e hellige etter d kom barn i hus:) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 25. mai 2007 #3 Del Skrevet 25. mai 2007 He, he, dette hørtes velkjent ut. Even ble så forbanna når pappan kom, hylskreik. Det var nesten som om han hylte : stikk av pappa og send inn henne med puppene. Også så sinna som disse små kan bli, shitt. Men det gikk raskt over og jeg sa akkurat som deg, herregud hvor deilig det var med nettene og kveldene for oss selv. Dere er flinke KLem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 25. mai 2007 #4 Del Skrevet 25. mai 2007 Lykke til!!! Det ser jo ut som det går bra, da! Et par dager til så er det i boks... Holder på med avvenning selv her i huset.. eller..overgang til stor seng for snuppa. Tror hun har vendt seg til det nå, to uker i stor seng!! Blir litt vandring i gangen, spesielt på dagtid, men hun legger seg fint nå. Kjekt å slippe å liste seg om kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #5 Del Skrevet 25. mai 2007 Ja, vi ammer enda. Og ikke er han enig med at nå er det nok. Han trykker meg på puppene og krever sitt, hehe. (har det etter faren, hihi) Sinne er bare forbokstaven når det er noe han ikke får som han vil. Men i natt sov han hele natta uten å våkne (eller faren sier han ikke var våken, jeg synes jeg hørte han i natt. Og faren har så godt sovehjerte, at han har gladelig sovet gjennom hyl og skrik. Men det er jo det som er meningen, at lillegutt og skal sove. **Synne**, flink jenta di er da. Hun er jo så herlig. Spesielt når hun danser, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå