Gå til innhold

Simo kombi?

"husmor"med lille Nora

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har sett på ei vogn nå. er 2006 modell og er blitt brukt fra februar 2007.

den skal selges til 4000kr,

regntrekk og myggnett følger med. vogna ser kjempe bra ut og eg fikk med garanti:)

den kostet rundt 6000kr før, (husker ikke helt prisen før)

høres det bra ut? eller bør vi se etter en annen?

er førstegangs så har ikke peiling på så mye når det gjelder vogner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det høres greit ut jeg. kjempe solid vogn, så er den pent brukt, er det en grei deal.

Skrevet

ok;) takk, har kjempe lyst på den, å fargen på vognar er ikke falmet eller noen ting.. men så er det å få typen med på det, han mener vi bør se enda mer,, er kansje lurt, men eg vil begynne en plass, få ting inn i huset..

Skrevet

spurte om det samme her en gang tidligere. 2006 mod, brukt ca halvt år. ser helt ny ut og det samme fulgte med. men fikk til svar at det var alt for dyrt, samme pris for denne vogna. men jeg kjøpte den likevel, og angrer ikke! så hvis vogna ser bortimot ny ut, så kjøp den du:)

Skrevet

ja den er veldig pen å ser ikke brukt ut i det hele tatt:)

eg syns ikke det var dyrt fra å kostet litt over 6000kr før å nå 4000kr å den er brukt i et halvt år. men såå er det å få typen men på det.. hehe. det er en helt annen sak!

Skrevet

2006 modell (den vanlige svarte kombien) har nettopp blitt solgt på kampanje (en av de store kjedene..) til 4000kr. Men den du har kikket på er sikkert så godt som ny.

Skrevet

gå til baby-huset.no, der er 2006 modellane til salgs. Duo kostar 3999.

Skrevet

Barnas hus har Simo Kombi 2006-modellene til 3999,- Litt begrenset med farger men,

Skrevet

fikk kjøpt min simo kombi på finn.no! jeg bet 3000kr for den og den var ikke brukt,bare blitt kjøpt opp to vogner.så jeg gjorde et røver kjøp:) Lykketilmed kjøp av vogn..

Skrevet

Eg har kjøpt ei anna vogn:) Emmaljunga smart duo kombi..

helt ny:)

Skrevet

Jeg lurer inn et lite svar her jeg... har ei simo kombivogn som jeg selger for 1700,- det ligger bilder på nicket mitt og jeg ser helst om dere svarer på privat melding om dere er intr. Selger den da vi får ny vogn av foreldre...dette er en 2004 modell tror jeg og den er superfiiiin... ;o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...