Maja☆ Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Skal begynne med å gi vann i babykopp nå, men er sånn i tvil om hvem jeg burde kjøpe. Hvilken synes du er best?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Mina vil ikke ha noen hun:( så her går det på skje.. Gir henne vann sånn
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har en hel haug med sånne magic kopper og non spill greier og han skjønner jo ikke hvordan han skal drikke av dem, så jeg må nok si at jeg er mest fornøyd med tutekoppen jeg kjøpte på ikea (kom sammen med er talerkensett)!!
Pia♥CF Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Signerer.. har kjøpt alle fancyschmansy kopper som finne, men tutekoppen fra eldstesnuppa med plastikk på toppen og tung i bunnen ruuler...De skjønner jo ikke hvordan de skal suge ut av disse motegreiene..
gammel røy Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Den eneste suttekoppen hun liker er den fra nuby (man trenger ikke suge- bare bite)- ellers sverger jeg også til de gode gammeldagse vippe koppene. Planlegger å lære henne å drikke fra de vanlige vannflaskene med sportstupp- like greit det.
mammaentiltrulte Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 har disse avent magic koppene men er så få ganger hun skjønner noe av de. noen som hvor man får kjøpt de gode gamle vippekoppene?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Snuppa her har drukket av non-spill tutekopp siden hun var 4 mnd, og syns det er stoooor stas!! Ikke problemer med å suge vannet ut av tuten, det skjønte hun med en gang. Å så er det så greit at når hun tar koppen å rister å slenger den overalt at det ikke søler vann ut. Hun sitter gjerne i stolen å vifter koppen opp og ned og over hodet fort mens hun lukker øynene, hehe.. Hun liker den vi har kjøpt på cubus best, jeg syns også den ser best ut når det gjelder å holde i. Vi har en del andre også av de mere kjente merkene som fører en del tåteflasker etc.
3pårappen :) Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Tupperware har kjempefine kopper, jenta mi på to har brukt de, og de er like fine til nestemann som nå er fire mnd. Fikk aldri dreisen på de tutekoppene til avent...
hårsår Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Avent sin har vært brukt hos oss en stund. Det hender av og til at hun blåser inn i koppen istedet for å suge ut, og da kommer det masse vann ut av ventilen =) Men er fornøyd med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå