Gå til innhold

Hvordan får man vite hcg..


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan får man vite hcg-nivået? Jeg skjønner ikke dette jeg..Alle vet jo hvor høyt hcg-nivå de har jo - men ikke jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette har jeg oxo lurt på..men jeg skal på min første kontroll hos fastlegen min imorgen, har allerede tatt masse blodprøver, så tror kansje jeg får vite det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får man vite det med en gang blodprøven er tatt, eller må man ringe på for å få vite. Jeg var nemlig hos legen i går og tok blodprøver..men fikk ikke vite noe da, og fikk heller ikke noen beskjede om at jeg skulle kontakte dem. De smilte bare og sa at alt var bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mere brukt til å konstantere at man er gravid tidlig i Svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ikke fått vite det. Spurte legen om hun visste noe, men hun sa det ikke var vanlig å sjekke det.... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk hcg-prøver fordi vi måtte finne ut om jeg skulle avslutte på medisinene til ivf (ble gravid underveis). Men tror ikke det er så vanlig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Leste bare et sted om flere som hadde målt hcg økningen i løpet av en tidsperiode, og dermed ble jeg nysgjerrig.. Heeh.. Vil jo ikke gå glipp av noe :P Men hva er da egentlig de blodprøvene man tar hos legen på første kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok to blodprøver med to dagers mellomrom for å se om hcg-nivået steg som det skulle. Hadde hatt noen blødninger etter mens og de ville forsikre seg om at jeg ikke hadde mistet i og med at de ikke så noe på ul for det var så tidlig. De antok at jeg var i uke 5 og nivået steg fra litt over 700 til 1900, noe som var helt normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...