Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Skal kjøpe ny vognpose, og leter etter en litt lang en, som vi kan ha i flere år. Babybutikken er utsolgt for mesteparten av poser, og får ikke inn igjen før til høsten. Sitter å leter på internett, noen som har bestilt vognposer derfra? ser på en side disse odenwalder posene, men de er jo fra 500-1000 kr billigere enn i butikken, dette kan jo ikke stemme.. vanskelig å vite hvor stor de er. Hvor langt er det egentlig med 110 cm for en vognpose? har de den lenge da?
Lillypia Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har denne, og er kjempefornøy! betalte 1300 for den på barnas hus. Mener det stod en plass at man kunne ha det ihvertfall til 3år:)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Bamseposene på lilleprinsen som heter Mucki er fylt med et annet stoff en dun - men er veldig varme uten at barnet blir svett! Jeg kjøpte den til snuppa, da vår familie har mye allergier. Vi er veldig fornøyd med den lekre posen. Den finnes også i bredere/lengre utgave, hos lillleprinsen. De i butikken har et annet navn, men kan forveksles med Mucki pga. bamsen inni!
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Samme her, kjøpte min odenwalder dunpose på tilbud på barnas hus til 1300 kr. Fikk anbefalt den av en venninne. Sto den passer fra 0-3 år, den er lang og god så tror den holder en god stund! Lilleprinsen/Rita Holm selger også div poser, har ikke sjekket prisen hennes på disse posene, men hun ligger jo litt under i pris generelt sett.. Er fornøyd med min iallfall, slå til der du får den billigst
Herkules Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Rita selger også dunposer billigere enn butikken. Utvalget varierer vel litt
Neijasså... Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Oldenwalderposen med bamse i er kjempekjekk! Eldstejenta på 25 mnd elsker "bamseposen" sin og ville helst sove i den inne også om hun hadde fått lov (men det blir alt for varmt, selvsagt,.... Hun kommer nok til å kunne bruke posen til høsten også, hvis hun fortsatt sover på dagen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå