Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Jeg vil gjerne ha: - sportsvogn som det event. kan brukes bag i senere - sittedelen kan snus begge veier - store hjul(ikke slike veldig store, men ikke små) - stødig, da jeg tar mye buss - god plass i korga under - titteluke på kalesjen - justerbart fotbrett - 3 hjul(?) - justerbart håndtak - avtagbar frontbøyle - hjul med fjæring - svingbart framhjul som kan låses - full liggestilling - god plass til voksipose til vinteren og sikkert noe mer.. hehe Finnes det en slik vogn? Eller hvem er nærmest dette??
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Det nærmeste du kommer blir TFK f.eks Joggster Twist. Eneste den ikke kan av dine krav er å snu sittedelen.
Nanna:-D Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Er ikke sikker på om den har alt det du ønsker, men det finnes ei vogn som heter Jane Slalom. Selges på Barnas Hus. Ligger også noen på finn.no.. Den har jeg smelta helt for....
mammmamia ** Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Jeg ville sett på Bugaboo (2 svingbare hjul foran da), Teutonia Spirit S3 eller TFK/OTH/Easywalker (ingen har vendbar sittedel da)..!
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Teutonia Spirit S3 har alt dette, inkludert vendbar sittestilling Jeg er fornøyd med min iallfall! Handlekurven er stor nok, men den er litt vanskelig tilgjengelig med bag i...som sportsvogn ikkeno problem. Hjulene er vel luftkanalhjul, punkteringsfrie, de er brede og ganske flate. Vogna er kjempegod å trille med svingbart forhjul i butikker, på asfalt osv. I mye snø kan hjulene være litt glatte fordi de er såpass flate, men jeg vil tro at det å trille i masse snø og slaps ikke er det beste noen vogn kan gjøre Best å låse hjulene i ulendt terreng, på mye snø og for stødighetens skyld på buss etc. Lykke til med valget da
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Teutonia har 1-3 mnd leveringstid, + at det er mye reklamasjoner på de vognene. Hilsen en som selger Teutonia i butikken sin.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #7 Skrevet 26. mai 2007 Leveringstiden kommer vel an på hvilken forhandler man kjøper fra? Noen har jo vogner på lager, og hvis man bestiller noe som ikke er på lager er det lang leveringstid uansett merke. Det har i hvert fall jeg inntrykk av. Jeg kjenner veldig mange som har Teutonia-vogn, og ingen av de har hatt noen problemer i hvert fall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå