Gå til innhold

2. gangs gravide, hvordan føles andre svangerskap i forhold til første?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har I de samme smerter i eggelederne som 1. gang eller er det en anderledes smerte.

Jeg føler det ikke på samme måte. Lure på om det er pga det ikke er så lang tid siden jeg sidst har haft stor mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg er nå fem uker inn i mitt fjerde svangerskap, og jeg har aldri vert så dårlig som nå!!

Med de to første var jeg ikke kvalm i det hele tatt, men med tredje litt "uggen" i 14 dager. Nå har jeg vært så kvalm og sliten, nesten fra "ladningen var på plass", at jeg nå er sykemeldt. Dette startet faktisk uken etter eggløsning.

Legen min kan heller ikke trøste, hun er redd dette vil vedvare siden det startet så tidlig...

Jeg er redd dette blir kjeeeeempelange måneder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Myyyye bedre..............første gang lå jeg strak ut å spydde i 8mnd, inn og ut av sykehus ol. denne gangen er jeg bare kvalm og guggen, men klarer å spise, ja fungere, se på tv (det orket jeg ikke i de første 6 mnd sist), ååååå er trøtt og sliten ja, men ikke slik som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Jeg har aldri hatt det bedre :-D var kjempedårlig med nummer 1. konstant kvalm. nå er formen mye bedre, var litt kvalm, men er så og si kvitt det nå, og er bare 10 uker! sist var jeg dårlig til uke 17.... så jeg har det veldig bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt første svangerskap var letter enn både 2og 3..første merka jeg på at jag var veldig sulten + litt vondt i korsryggen og ømme bryster.

 

Mitt 2-------Veldig kvalm

 

Mitt nå 3-------Sinnsykt trøtt hele tiden+hormontroll dilux:=(

Veldig negativ og har lite energi til tross for at jeg sover ganske så mye..Brysten føles som om di er såre++++off neida er bare så sliten:=)

 

 

Men elsker allerede babyen min-------gleder meg sånn sett...føler meg bare så deprimert for tiden- burde vel hvert på mitt lykkeligste nå

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå 4+5 uker på vei. 17 -mai-uka hadde jeg mye murringer nederst i magen, var nok festesmerter kombinert med det andre som skjer nede der også tror jeg. Hadde det slik med min første også. Nå merker jeg litt stikninger, også som sist.

Hadde litt kvalme fra uke 6 til uke 8 sist, ellers hadde jeg et knallbra svangerskap uten noen plager, håper det blir slik nå og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat like kvalm, trett og sliten. Men kvalmen kom et par uker senere denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mitt 1svangerskap gi veldig greit, litt morgenkvalm..knasket litt knekkebrød og avsted på jobb..senere bekkenløsning..

 

Denne gangen er jeg så kvalm at jeg så vidt ser ut av hode, sover nesten hele tiden, og plaget med hodepine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første gangen min var jeg i storform. Ikke kvalm, ingen ting. Denne gangen har jeg vært mer uvel og slapp. Men kan ikke klage, skjønner at det er mange her som har det adskillig verre enn meg! Jeg har ingen smerter i underlivet. Er bare 9+1 nå, tilstanden vil uansett være litt variabel i løpet av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig ikke den store forskjell. Jeg er 8+1 i dag og har omtrent samme symptomer som sist (få egentlig). Eneste er at jeg denne gangen mister masse hår og så er jeg nok mer sliten/trøtt enn sist; det har vel også sammenheng med at jeg nå har en snuppe på 3 år -- sist skulle jeg bare tenke på meg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...