Gå til innhold

Det ordner seg.......:)


jente08&jente2010<3

Anbefalte innlegg

hadde et innlegg her igår som så sånn ut:

 

Da jeg var 5 uker på vei var jeg på UL på Volvat. der viste det seg at hjertet ikke slo enda, ettersom det var såpass tidelig.Fosteret ble målt der, og det var 3,5mm.og plommesekken så vi nesten ikke. dette er da 14 dager siden.

Idag var jeg på ultralyd igjen, er da 7+1 på vei. denne legen fortalte meg at fosteret var 3mm langt, og at jeg var såvidt påbegynt 5 uker.

Men det som jeg reagerer på er at forsteret er mindre enn det han på volvat målte for oss, det kan da ikke krympe?

Og nå slo jo hjertet, så må da være lengere på vei? og plommesekken var jo blitt kjeeemmmppee stor....

noen som skjønner noe av dette?

Blir helt rådvill jeg...aldri hørt på maken... det må da være noe galt?

men virker jo ikke sånn ettersom hjertet slo...??

Håper på svar:)

 

Var på ny UL på volvat idag, der de er veldig grundige, der viste det seg at at alt var helt normalt, fosteret var 6,6mm stort, og plommesekken rundt var 24mm stor:) fikk med bilder, som ligger på siden min:)

Han legen på volvat sa at han igår hadde slurvet veldig. så er ikke rart man begynte å lure. men er lykkelig over at alt var kjempe bra:)

kansje ikke så intressangt for dere her, men syns man trenger noen koselige historier her inne også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, Tonje! Jeg husker innlegget ditt fra i går, og syntes det var litt foruroligende. Veldig, veldig godt å lese at alt var bra! Men litt skuffende at legen hadde slurvet, da! Hva er det for noe, liksom? Det er kanskje litt greit å være litt skjerpet når man undersøker noe så viktig.

Nå skal jeg sjekke ut bildene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra... var det innvendig eller utvendig ul du var på?

har du hatt blødning etter som at du har vært på ul så tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Jeg klarte ikke å få opp bildene dine. Har du sjekka at alt er som det skal med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innvendig ultralyd:) nei, men hatt 2 SA før..derfor de ville sjekke det:) eneste som ble litt skuffende, var at jeg ble satt tilbake en uke..men det gjør ikke noe..ettersom alt var bra med barnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok..skal på kontroll på onsdag,.. har hatt en blødning som varte i 3 dager, det var derfor jeg lurte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om du har hatt det kan det ha gått bra:) som du ser med meg, så kan det faktisk gå veldig bra:)tenk positivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det... føler meg gravid,.. skal ta en ny test til helgen og en før jeg skal til legen, blir spennende dette... lykke til videre i svangerskapet.. håper alt går bra med deg og din spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til videre for deg også:) tror det går bra med deg jeg:)

langt er du forresten?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...