Singelmamma og banden Skrevet 24. mai 2007 #1 Del Skrevet 24. mai 2007 Å bli foreldre forandrer livet ditt, men det er også forskjeller på å få nr en, to eller tre. Fant dette i et gammelt blad fra da nr to ble født, og det stemmer - urkomisk :-) Mammas klær: Barn 1: Du begynner å bruke mammaklær så fort graviditet er bekreftet. Barn 2: Du bruker vanlige klær så lenge du kan. Barn 3: Mammaklær er dine vanlige klær... Babyens klær: Barn 1: Du forhåndsvasker det nye tøyet og sorterer etter farge og str i kommoden - flere ganger... Barn 2: Du sjekker at klærne er rene og vasker de med de styggeste flekkene. Barn 3: Gutter kan da fint bruke rosa, eller?.... Smokken: Barn 1: Om smokken faller på gulvet pakkes den vekk til du er hjemmeog kan koke den. Barn 2: Du tørker av smokken med ltt saft fra flasken. Barn 3: du tørker av smokken på skjorta og stapper den tilbake på plass. Bleiene: Barn 1: Du skifter bleier hver time, enten det trengs el ikke. Barn 2: Du skifter bleier hver tredje time dersom det er nødvendig. Barn 3: Du prøver å skifte bleie før noen reagerer på lukten, eller før bleien sagger ned på knærne. Aktiviteter: Barn 1: Du tar babyen med på babysvømming, babymassasje og babymusikk. Barn 2: Du tar med babyen på babysvømming. Barn 3: Du tar med babyen i butikken - uten de to eldste! Hjemme: Barn 1: Du bruker store deler av dagen til å beundre den lille babyen. Barn 2: Du bruker deler av dagen til å passe på at den største ikke slår eller dytter den minste. Barn 3: Du bruker litt tid hver dag på å gjemme deg vekk fra barna. Selv syntes jeg dette var moro, og jeg kjenner meg veldig igjen... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9399536-ting-forandrer-seg-n%C3%A5r-man-f%C3%A5r-barn-slikt-moro-innlegg/
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 25. mai 2007 #2 Del Skrevet 25. mai 2007 haha.. ja kan tenke meg det er slik det blir!!! hihi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9399536-ting-forandrer-seg-n%C3%A5r-man-f%C3%A5r-barn-slikt-moro-innlegg/#findComment-9409040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå