Gå til innhold

Klarer ikke å slutte å bekymre meg (samme som desember klubben)


Gjest

Anbefalte innlegg

Alle har vel hørt og husker min historie,men kort oppsummert: etter store blødninger og 2 ul der alt var bra,etter den siste ul har jeg ikke blødd noe,klarer jeg enda ikke å slå meg til ro med at alt går bra,er 10+0 i dag og skal på ny ul 8 juni,da er jeg 12+1,men lurer på om jeg vil ha en ny ul til uka,men synes ikke jeg kan ringe legen på sykehuset igjen å si: jeg har ikke blødd siden forrige ul,og jeg så at hjertet slo og at alt var bra,men jeg er bekymret likevel. Så kanskje det blir en privat,hvis jeg får time så fort. Var 9+3 sist jeg var på ul.Mistet i feb (MA) og det skjedde i uke 9,tror jeg var 9+3 da,så det er vel dette som henger igjen litt.

Tror ikke det er noen grunn til bekymring,men det er så rart med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du er urolig ville jeg ha kontaktet legen.. vet hvordan du har det, mistet dabyen min i uke 35.2 i mars i år... er også bekymret og det kommer jeg til å være hele svangerskapet.. har ikke fortalt legen min det enda,.. men skal til legen min på onsdag og da skal jeg fortelle det.. hadde ikke regnet med at det gikk ant å bli gravid så fort etter et nesten fullgått svangerskap, men vi gleder oss skikkelig..... håper alt går bra med deg å den lille... det er bedre å ringe en geng for mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...