Gå til innhold

Klarer ikke å slutte å bekymre meg....

Anbefalte innlegg

Alle har vel hørt og husker min historie,men kort oppsummert: etter store blødninger og 2 ul der alt var bra,etter den siste ul har jeg ikke blødd noe,klarer jeg enda ikke å slå meg til ro med at alt går bra,er 10+0 i dag og skal på ny ul 8 juni,da er jeg 12+1,men lurer på om jeg vil ha en ny ul til uka,men synes ikke jeg kan ringe legen på sykehuset igjen å si: jeg har ikke blødd siden forrige ul,og jeg så at hjertet slo og at alt var bra,men jeg er bekymret likevel. Så kanskje det blir en privat,hvis jeg får time så fort. Var 9+3 sist jeg var på ul.Mistet i feb (MA) og det skjedde i uke 9,tror jeg var 9+3 da,så det er vel dette som henger igjen litt.

Tror ikke det er noen grunn til bekymring,men det er så rart med det.

Fortsetter under...

Hei jeg skjønner godt at du er bekymret. Du kan jo prøve deg på å ringe sykehuset og fortelle det at du har vondt i magen. Så kanskje dem tar deg inn. Jeg var selv på ul i går. Det var da 3. gang. Er 8+6. Jeg er også bekymret, fordi jeg mistet i april i fjor. Først 1. år etter på blir jeg gravid igjen. Har du utfolu så sier du det. Grunnen til at jeg ble sendt på ul i går var fordi jeg hadde magesmerter og sterk utflod som var veldig brun. Og i tillegg mistanke om urinveisinfeksjon. Som var neg. Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg ringe sykehuset, og bare vært litt desperat. Kanskje litt drastisk men jeg kjenner meg igjen!

Håper jeg hører i fra deg!

Lykke til, tenker på deg!

Får se hva jeg gjør,føler meg litt hysterisk iblant,men vet at jeg ikke er det. Det er først når man blir gravid etter en SA/MA man skjønner at det var tøffere psykisk enn man trodde. Får håpe jeg ikke kommer til den legen jeg har vært til 2 ganger allerede på sykehuset,da blir jeg flau tror jeg. Hadde jo egentlig time til UL i morgen,men siden jeg var på ul på mandag,mente legen at det ikke var nødvendig å ta den i morgen,og siden jeg hadde blødd så mye og det var blod igjen,mente hun også at det var bedre å la området få litt ro (innvendig ul)var enig der og da,men i etterkant angrer jeg litt,ringte sykehuset på tirsdag og fikk flyttet timen i morgen til den 8 juni. Men kanskje jeg kan ringe å si at jeg vil ha timen likevel?Blir sprø av meg selv...

ikke vær redd for og ringe og mase!dem er der for deg og skal ta deg alvorlig viss du er redd for att det er noe og ikke greier og slå deg helt til ro med det.mistet selv da jeg var 8 uker på vei,og da jeg vart gravid igjen vart jeg fulgt ekstra godt opp.,jeg masa og spurte og gravde om alt jeg lurt på.så ikke føl at du maser,det er din kropp og ditt barn så du skal bli tatt på alvor.

lkke til videre:)

Skjønner at du er bekymret ... men å ta innvendig ul ofte irriterer man livmora og i og med at du har hatt blødning er det vel lurt å vente som legen sa... du har vært igjennom mye og spiren din har klort seg fast... har stor tro på at du får en frisk og rask baby i desember=)

Annonse

Kjenner til bekymringen! Hadde en MA i 12. uke i januar/februar. Var på ultralyd 2. mai (8+5) og så hjertet slo og alt så bra ut. Symtomene er like sterke som tidligere og har ikke blødd. Klarer allikevel ikke å slå meg til ro med dette. Hovedårsaken er vel at jeg virkelig har lært at jeg ikke kan stole på symtomer og manglende blødning etter hvordan det gikk sist. Er 11+6 i dag, men har jo ingen garanti for at jeg ikke har hatt en MA i mellomtiden? Og skal ikke på ny ultralyd før neste fredag 1. juni. Føles ufattelig lenge til, men gynekologen mente det ikke var noen grunn til å ta det tidligere siden alt så bra ut. Men mye kan jo skje på en måned... Har ikke legetime før neste torsdag heller... Har ringt og prøvd å få ultralyd tidligere, men de hadde ikke noe ledig. Har heldigvis vært sykemeldt siden forrige ultralyd. Begynte på 50 % nå på mandag og har i alle fall gitt kroppen fred og ro. Men ekstra ille synes jeg det er at mannen min er bortreist når jeg skal på neste ultralyd. Utrolig kjipt å sitte der alene dersom det har gått galt igjen...

jeg tror nok jeg kommer til å vente til 8 juni,legen mente at det kom til å gå bra,men rart med det når man nettopp har mistet og det var i uke 9. Tror nok det er lurt å la området hvile litt,så her lever vi i sølibat for tiden....men vi får jo en kjempefin premie for det da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...