Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ekstremt ømme pupper fra EL som ALDRI gikk over (ømme gjennom hele gravideten, fortsatt ømme-ammer nå med baby 9mnd) Hehe:) Også mensmurringer rett før ikm så jeg trodde det var TR (føltes helt likt for meg). Tenker på nr 2 snart derfor på visitt;)

Annonse

Jeg hadde de samme ømme puppene som alltid, før IKM. Hadde ingen anelse overhodet, var den ene mnd i prøvinga som jeg faktisk ikke hadde symptomer!! Men alikevel fikk jeg for meg at jeg skulle ta en test, to dager før IKM.

trying:

he du hatt d kvar gong du he våre gravid meina du?? eller he du d kvar pp? d e d samme som ej he...men ej hadde d ikkje sist,å ej he ikkje hatt d før.. ej hadde ikkje ømme brøst sist ej va gravid heller...så d e heilt nytt for mej ditta:)

jeg har ikm på tirsdag og har aldri vært gravid før, men har også så vndt i hode om dagen. i tillegg er jeg utrolig stinn i magen og MYE luft=p men dette er ofte et tegn på at tr er i annmars, men som oftest bare to dager før, har hatt d i to dager nå og enda 5 dager til tr.

Stikker også rett som det er.. men det føles rett å slett som tanta er på vei=(

Annonse

Ved to graviditeter har jeg skrevet ned symptomer fra el og se har vært de samme:-)

Her er de:

rundt 4-5 dager etter el: kvalm ( varer bare ett par dager, kansje festing?)

etter 5 dager: kviser og rart humør. Blir veldig tergete...

7 dager etter el: areaola begynner smått å bli større og mørkere, sånn gradvis.

Så en uke før ikm har jeg vært veldig varm, sover dårlig pga hetetokter, flyr på do hele tiden, humøret værre og værre. Ikke som ved pms, men litt annerledes. Svimmel og ikke minst veldig glemst.

Jeg var veldig øm i magen... Ikke mens øm, men øm... Vanskelig å forklare... Husker ingen andre symptomer...

Bekkenløsning: Alle gravide får bekkenløsning, men ikke alle får smerter som følgende av det! Bekkenløsning er at bekkenet blir litt mykere i skjøtene for å klargjøre seg på utvidelsen ved en fødsel... Jeg hadde smerter den siste måneden av svangerskapet...

Heisann... Jeg var veldig rar i magen ca en uke før ikm, skikkelig magtrøbbel, fløy på do hele dagen, va løs i magen og hadde mye luft følte jeg..

Hadde litt smerter/stikninger i magen også.. Men jeg mistet nå på onsdag, va 5 uker på vei :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...