KristineH79 Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Spennende og vi gleder oss masse! Vi vil vite kjønn og håper det ses...
Vestlandske meierier A/S Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Vi skal 7 juni, både gleder og gruer meg jeg;)
*VINO_alle_gode_ting_er_tre* Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Vi skal og 6 juni ;O) Gleder meg så til å få vite hva vi får denne gangen (håper de ser det da...!)
maisel Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 vi skal på ultralyd 5 juni. Er veldig spent, vi har bestilt oss time til 3D ultralyd på majorstuaklinikken mens vi er på ferie i Oslo. Har ikke slike tilbud her jeg kommer fra. Den ordinære ul har jeg ikke fått time til enda, men må vel vente 5-6 uker til enda tenker jeg.... altfor lenge. Jeg er så nysgjerrig. Håper de klarer å se hvilket kjønn det blir, jeg er sååå utrolig nysgjerrig :-)) men det viktigste er så klart at alt er bra.
lills og Sondre Skrevet 26. mai 2007 #10 Skrevet 26. mai 2007 Jeg skal den 29.mai. Det fikk jeg beskjed om i går... Har time den 14 juni også, trodde jeg måtte vente til da, men så ringte de i går å sa at doktoren hadde også bestilt en tidlig ultralyd.. Ble nesten litt skremt da, men det er vel mange som har hatt ultralyd for den "faste" i ca uke 18??
vero:o) Skrevet 26. mai 2007 #11 Skrevet 26. mai 2007 jeg og 6 juni....men skal ikke vite kjønn da,,,, så er vel kansje ikje så spennende hehe,,,er jo litt nervøs og da,håper jo alt er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå