Circe Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 sef mange steder i Norge og Sverige. Danmark,Tyskland,England, Island,Nederland,Belgia,Tyrkia,Tunis,USA.Thats it tror jeg
St.Sunniva Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Ingen steder med barn ennå, men ellers følgende: USA, Australia, Thailand, Singapore, Kina, Tahiti (Fransk Polynesia), Cook Island, England, Hellas, Spania, Tyskland, Tsjekkia (Praha), Finland, Danmark, Sverige....var de jeg kom på iallefall
ScaryMama Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Usa (mange steder bl.a. Hawaii), Canada, Island, Tyskland , England (og Wales), Spania, Tyrkia, Sverige, Tsjekkia, Danmark, Malaysia, Thailand, Sri Lanka, Singapore, Japan, Qatar, Hong Kong Kommer ikke på mer nå i hvertfall!
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Med barn; Danmark. Jeg; Kenya, Tanzania, Dominikaanske Republikk, Spania (inkl fastlandet, Grand Canaria, Lanzarote, Mallorca, Menorca) Hellas (øyhopping), Tyrkia, Frankrike, Tyskland, Sveits, Østerrike, Italia, Holland, Storbrittania, Tunis, Marocco, Sverige(tels det:p), og da kommer jeg ikke på flere i farten:)
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 danmark, sverige, tyskland, spania, thailand, vietnam, thaiwan, singapore, malaysia, australia, tazmania, england,
Tiddelidu Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 England, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Polen, Bulgaria, Brasil, USA, Tenerife, Portugal, Frankrike, Belgia, Østerike, Sveits.. Kommer ikke på fler
juddellihuddelli Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Sverige,Danmark,Finland,Tyskland,Polen,Tsjekkia,Belgia,Holland,Frankrike,Italia,Spania,Hellas,England,Skotland,Irland,Sveits,Østerike,Russland,Ukraina:)
Vildur Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 Sverige, Danmark, England, Finland, Russland, Nederland, Belgia, Polen, Tsjekkia, Ungarn, Italia, Kroatia, Frankrike, Spania, Hellas, Mongolia, Kina, India, Nepal, Vietnam, Laos, Thailand, Kambodsja. Tror det var alle foreløpig.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 24. mai 2007 #12 Skrevet 24. mai 2007 Skjønner jo at jeg må ta på meg vingene og komme meg litt mer rundt.. Sverige, Danmark, Finland og Romania.. Ikke 2 linjer engang.. : ) hehe..
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #13 Skrevet 24. mai 2007 Sverige, Danmark, Finland, England, Hellas, Tyrkia, Mexico, USA, Colombia, Spania, Bulgaria,
Tulle06ogPrins10 Skrevet 24. mai 2007 #14 Skrevet 24. mai 2007 Sveirge, Danmark, Hellas (mange ulike steder, øyer og fastland) Spania (mange ulike steder, øyer og fastland) USA, Tyskland, Sveits, Frankrike, Østerike, England, Italia. Tror det var alle
minas'81&lillegull;) Skrevet 24. mai 2007 #15 Skrevet 24. mai 2007 Har vært på lengre opphold i England, Sverige, Nederland, Belgia, Tyskland, Thailand, Indonesia(Lombok, Bali, Gili Islands, Java m.fl øyer) Har også vært flere ganger på sydenferie til Tyrkia, Gran Canaria, Kreta, Kypros. Det var det jeg kom på.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. mai 2007 #16 Skrevet 24. mai 2007 Egypt, tyskland, danmark, sverige, england, østerrike, italia, ungarn, romania, bosnia, kroatia, serbia, montenegro, slovenia, malta, fillippinene, maldivene, malaysia, tanzania, zansibar er vel de jeg kommer på
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #17 Skrevet 24. mai 2007 husker ikke alle landene jeg da men de jeg husker,,, sverige,danmark,tyskland,mallorca,cypros,nederland,italia,frankrike, praha,belgia,kreta,tyrkia,vi har kjørt til frankrike så husker ikke hvem land vi har hvert i jeg flaut.
clio Skrevet 24. mai 2007 #18 Skrevet 24. mai 2007 Det er flere som ikke har vært i så mange land, heller ikke spesilt eksotiske steder: Sverige, Finland, Island, Danmark, Tyskland, Østerrike, Tsjekkia, Italia, Portugal, Usa, Canada, Nederlad, Belgia og San Marino. Men en del av landene har jeg vært i flere ganger på ferie og på ulike steder. (Jeg kjenner vel nesten Damark bedre enn danskene.)
Arb.ledig husmor Skrevet 24. mai 2007 #19 Skrevet 24. mai 2007 Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Luxemburg, Østerrike, Italia, Grand Canaria, Gambia, England, Skottland.. Eg syns det er mange land da, men ikke i forhold t ka dåke andre har vært.. Men har vært flere ganger i ett land da...
Mammaja 120107 Skrevet 24. mai 2007 #20 Skrevet 24. mai 2007 Australia, Kina (Hong Kong), Singapore, Malaysia, Thailand, Marokko, Tyrkia, Kypros, Hellas, Polen, Romania, Estland, Finland, Sverige, Danmark, Tyskland, Østerrike, Tjekkia, Sveits, Nederland, England, Frankrike, Spania, Portugal.
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #21 Skrevet 24. mai 2007 Danmark, Sverige, Island, Tyskland, Frankrike, Italia, tidligere Yoguslavia(før det ble delt opp altså), Østerrike, Sveits, Marokko, Tyrkia, Bulgaria, Algerie, Syria, Jordan, Israel/Palestina, Egypt, England, Skottland, Libya og Tunis.
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 24. mai 2007 #22 Skrevet 24. mai 2007 Sverige, Danmark, Finland, England, USA, Nederland, Frankrike, Spania (fastland og øyer), Hellas, Thailand, Bulgaria, Albania (!) Har en følelse av at det er flere, men husker ikke akkurat nå...
Fødemaskinen Skrevet 24. mai 2007 #25 Skrevet 24. mai 2007 Så bereiste dere er.... Jeg har bare vært i sverige, danmark, england, hellas og spania... Flere ganger i hellas da. Forelsket meg i det landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå