Gå til innhold

Yeeeeeeeeeeeeeeej!!!!:D Jeg skal få bebi tidligere en planlagt!!!:D:D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig!!! Skjønner godt hvordan du har det, er i akkurat samme båtr selv: ) Har ikke SÅ lange tidsaspekter som dere, vi hadde tenkt å vente ett år, nå er vi nede i ni måneder :)

Ligger stadig i forhandlinger om enda kortere ventetid...

Har dere barn fra før?

Nei,har ikke barn fra før :) Men har prata med han igjen..han har begynt å bli litt skeptisk...heh :( Men innen 2 1/2 år viss alt går etter planen håper jeg atte jeg holder en liten baby i armene mine :) hehe...9 månder er ikke sååå lenge..men er lenge nok når man har sjikkli lyst på baby!=) Men det er verdt å vente på..

Heei!

Eg er ny her :-) Eg tenker i samme bane som deg hemmelinemmeli :-)

Eg går på ein bachelour studie.. er snart ferdig med første året mitt.

Det har seg sånn at eg og forloveden min hadde tenkt å vente til etter utdannelsen med å prøve oss. Så skjedde det noe.. eg glemte helt å ta den første pillen på brettet! å begynne på att igjen etter mens!

Var på ferie og då er det lett å glemme sånt.. kjærlighetsferie.. så no sitte vi å undrer og forloveden min har sagt at han håper at eg går med barn! Det var uventende å høre. :-) om det ikkje skjer så har vi vurdert å prøve til høsten kanskje.. eller å vente til 2009.. men det er leenge til! Og en får jo bra støtte når en tar en utdannelse.. har lite skuletimer på den utdannelsen eg går på og ingenting er obligatorisk oppmøte.

Vi tenker og tenker og ønsker sterkt et nå! men sånt er noe man må tenke godt igjennom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...