Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Vi har lagt inn bud i dag.....begynner å få "bryllupsnerver!" Sånn ...wææææ hva er det vi har gjort! Er dette rett da?? Det ligger 15-20 min kjøring unna sentrum, i et tett boligfelt... Det er 1 år og 5mnd siden vi kjøpte her vi bor nå, men det er for lite for oss. Her er det veldig populært å bo å priser deretter...=( Datra mi har fått MANGE gode venner her og det har vi å. STOR trives med ALLE naboen FAKTISK... Stor trives med alt i grunn, men huset er ALT for lite..for lite soverom blant annet, å det er ikke hade, men det en ganske så stor terasse. Det med å flytte betyr jo at datra mi må bytte skole, det er derfor vi velger å flytte nå, siden hun skal begynne i 1,klasse til høsten, bedre å flytte nå før skoletiden begynner...tror dere ikke det da?? Huff....har ikke lyst til flytte pga henne=( HUFF, griner snart. Hadde det ikke vært for henne eller hadde hun ikke vært så gammel osv hadde jeg gledet meg som baaaaare det!!! Vært litt mye flytting sjø....Først flyttet jeg fra faren hennes til en leilighet, så møtte jeg ny mann og kjøpte dette rekkehuset å nå skal vi flytte igjen=( Huff,,,,Hva sier dere... Budet går ut kl 18!!
juddellihuddelli Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Gjør det beste for dere som en familie...virker som om du liker dette huset dere byr på så da synes jeg du skal glede deg over det. Barna finner mange nye venner. Det er det barn gjør. Jeg flyttet mye som barn og har ikke hatt vondt av det, snarere tvert imot, fått mange fine venner. Og er det slik at det ikke er sååå langt unna kan dere jo dra på besøk til barnas gamle venner (ihvertfall i en overgangsperiode til hun får nye). Men jeg er enig med deg at det er lurest å flytte før de har begynt på skole når man først skal flytte:) LYkke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå