Gå til innhold

fruktbar dagen etter mens???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Må spørre noen med erfaring innen område befrutning, og hvem er ikke bedre enn dere!

 

Jeg leste nemlig et sted at man er mest fruktbar 2 dager før mens og 1 dag etter mens. Noen som vet om dette stemmer?

 

Jeg prøver å bli gravid og hadde sex dagen etter mens. men jeg hadde også sex 2 ganger rundt eggløsning. (10 og 11 dager før forventet mens). Det er ikke så ofte vi får hatt sex siden han er mye på reise i jobben. Det er nå 9 dager siden jeg skulle ha hatt mens.........

 

Har litt småstikninger i puppene, og en litt stikkende og oppblåst følelse i magen som i tillegg rumler helt sykt! Litt flaut også...

Er dette tegn på graviditet? Trodde det var å spy jeg. Jeg er ikke kvalm.

 

og kan jeg ta en test nå?

 

Håper noen har tid til å svare. Helt grønn jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

jeg er helt ny selv, men tror du skal få et reelt svar hvis du tar test nå. Du er fruktbar den uken du har eggløsning. Dvs ca 14 dager etter sist gang du fikk mens. Så hvis du ikke har fått mensen nå så tyder det vel på en ting...hihi :) da må du ha blitt befruktet ca 3 uker siden, og er altså da ca 5uker på vei...

 

åh så herlig... ta en test og si fra hvordan det gikk!!! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se mitt svar til innlegg ovenfor her (Går d ann å bli gravid en uke før forventet mens??? TRENGER SVAR)

 

Jeg viser til en undersøkelse om graviditeter og befruktningsøyeblikk fra krigsårene i England. Konklusjon: ingen sikre perioder, alle dager er mulige, ikke bare rundt forventet/antatt eggløsning. Mange forhold kan forskyve eggløsningstidspunktet...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...