bassen2 Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 hello folkens... sitter hjemme og kjeder meg av og til, så eg tenkte litt shopping på nett må vel friske opp humøret litt.. ønker derfor tips på forskjellige nettbutikker som har barneklær, barnemøbler og diverse gøye ting for barn.. har vært inne på bl a miniposh ( helt herlig side), barnegarderoben, barnerommet og linus&lotta.... er ju bare så gøy og få pakker på døren.............. håper på MANGE svar....
6Ymamma Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Hennes og mauritz netthandel.no ellos hmmmm kom ikke på flere...jeg har aldri handlet på nett...ikke at jeg ser noe negativt i det!! men har liksom aldri gjort det
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 prinsessebutikken.dk prinsesserogpirater.dk
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 www.lillelade.no har salg på Hollys og Kammakarlo! Har fått nyhetsmail i dag og skriver dere kode "vårtilbud" i meld til selger så får dere minus 30% på bestillingen! Ble en rødrutet bluse og knebukse på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå