Gå til innhold

Ultralyd


*~2barnsmamma~*

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting jeg... Når jeg var til legen, sa hun at jeg skulle til UL mellom uke 17 og uke 19. Nå har jeg fått brevet fra sykehuset med innkallelse til UL, men det er om kun 14 dager... Da er jeg bare 12 uker på vei jeg...

 

Noen som vet når det er normalt å ta UL? Lurer på om jeg bør ringe sykehuset og få flyttet timen eller ikke!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel normalt med UL i uke 17-19. Hørtes litt rart ut at du har fått så tidlig innkalling. Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? noen får faktisk tidlig innkaldelse, av en eller annen grunn. lat som ingenting, gå på ultralyden, så får du uansett ny i uke 17-20 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først ble jeg jo kjempeglad for at jeg slapp å vente så lenge, men så begynte jeg å lure litt på hvorfor.... Kanskje det er noe galt, som de vil få bekreftet før de sier noe eller noe sånt, tenkte jeg.

Men jeg ringte i dag for å spørre om de ikke hadde sett feil på papirene mine, men det hadde de ikke. Og når jeg spurte om hvorfor jeg skal inn så tidlig, så hadde de ikke noe annet svar enn at jordmor hadde bedt om tidlig UL. Lurer på om det kanskje har noe med termin å gjøre jeg...? Vi er nemlig VELDIG usikre på hvor langt vi er på vei.

 

Tror kanskje jeg skal slutte å lure nå.. Hehe! For vi er jo veldig glad for at vi får se baby'en vår så tidlig som mulig!=)

 

Og det blir jo en bonus at vi får ny UL i uke 17-19!=)

 

Men takk for svar i allefall!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis legen/jordmor tror det er noe galt,så har de plikt til å si fra til deg...så det er nok en feil fra sykehuset tenker jeg.det er jo jm som sender beskjed til sykehuset om at du skal ha ul...kanskje journalen din har ligget sammen med andre sine så det er derfor det har skjedd... men det er jo bare gøy å få se lillegull tidlig da...så får du bare kreve en ny time når det er tid for det:)lykke til..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...