Miss K Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Heisann! Jeg er i gang med mitt andre ICSI- forsøk (lykkes på nr. 1 i januar, men SA i uke 8) ....og etter utrolig mange timer inne på forumet her, fant jeg ut at det er på tide å melde seg inn :-) Er nå ruger på 8. dagen, satte inn ett egg 16. mai. Rugetida er til å bli gal av!!! Akkurat nå kjenner jeg ingenting, og er bekymret for det...kjenner jeg noe (har hatt en del murringer) er det til bekymring også. Hadde det ikke vært for BIM tror jeg sambo hadde blitt gal også! Vi har ikke fortalt til noen at vi er prøvere, så behovet for å snakke med likesinnede er ganske stort.
Storkfrøken69 Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Velkommen hit Miss K. Dette er et trygt og godt sted å være. Det er så deilig med alle de som forstår akkurat hvordan du har det på de forskjellige stadiene. Ventetiden er grusom. Men, snart er den over. Jeg ønsker deg all mulig lykke når resultatet kommer )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Hei og velkommen ) vil ønske deg masse lykke til, hold deg god å varm og kos deg.. Skal ha uttak til uken jeg og dette er mitt 3 forsøk.. mistet sist jeg også..
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Hei hei Miss K!! Meld deg inn i rugeklubb uke 20, og rug i vei med oss :-) Så hyggelig at du kommer inn på BIM, er ikke godt å være alene om alle disse tankene. Jeg satte inn egg dagen før deg, og er selvfølgelig kjempespent!!! KLEM
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Hei og velkommen hit ) Det er godt å ha noen å snakke med under denne prosessen, for man opplever så mye og får så mange tanker. Dessuten er det umulig for andre å sette seg inn i vår situasjon dersom de ikke har vært igjennom dette. Håper dere lykkes nå!
nusse 77 Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 hei på deg jeg satt også inn 16 mai så dette er spennende :0) fint med denne siden,mange fine jenter med et felles mål (det og få et etterlengtet barn:)))) klem
Veslesnuppa Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Hei på deg:) Jeg gleder meg veldig til å bli ruger selv;) Velkommen skal du være.Håper du kan svare meg på spørsmål...for jeg lurer på så mye..... Lykke til!!
Miss K Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2007 Takker for alle velkomst- hilsner..hit var det godt og komme! :-) Nusse 77: hvordan er feelingen din så langt? ..og når tester du? Artig at vi er likt i løypa da :-) Måtte det bli fullklaff for oss begge- og alle her inne! Jeg har vært en anelse overstimulert, tok ut 21 egg den 14. mai, og kjente det rimelig godt i dagene etterpå. Men nå kjenner jeg absolutt ingenting, legen på riksen sa at overstimulering hadde en tendens til å bli verre/ komme tilbake hvis man ble gravid, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro... jaja, ingen mens til nå hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå