HMS *endelig mamma* Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Hei! Har mista litt oversikten her, men lurer sånn på hvordan det går med deg? Sist gang jeg så noe fra deg her var du gravid igjen, men har ikke sett noe etter deg. Nå må det innrømmes at jeg ikke akkurat er her inne daglig heller, så jeg kan jo ha gått glipp av noe. Håper alt går bra med dere i alle fall! Klemmer fra
HMS *endelig mamma* Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. mai 2007 ..."har ikke sett noe etter DET" skulle det være... ser nemlig etter deg hver gang jeg er her inne. hehe
henriettedk Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 Hejsa HMSendeligmamma! Tak for din hilsen! Jo, her går det heldigvis godt, og du ved hvor travlt man har med en lille en i skørterne. Derfor er jeg ikke herinde, så meget som jeg kunne tænke mig. Vores datter på 14 mdr har det rigtig godt. Fantastisk at opleve hende vokse op! Har lige printet fotos ud af hende, og hvor er hun bare dejlig og smilende. Hun har et godt humør. Lige nu kæmper hendes far på 1. sal med at få hende til at sove,- det er hun stadig ikke god til. Nr. 2 i maven ser også ud til at trives, og alt er vel indtil nu. Om 1 uge skal vi til skanning for misdannelser ( 20.uge). Jeg glæder mig til at se den lille igen. Mærkede meget tidligt liv, så det er dejligt. Har fin mave nu, og nyt sommergraviditetstøj...skønt! Ved endnu ikke om jeg skal have et planlagt kejsersnit, på grund af akut kejsersnit sidst, skal have vejledning om 1 uge. Har i øvrigt fået bækkenløsning, og er blevet sygemeldt, øv. Og hvordan går det mon hos familien HMS? Kan I få tiden til at gå? Fortsat god sommer, og vi tales ved.... KLEM
HMS *endelig mamma* Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Hei Henriette!! Så kos å høre fra deg igjen! Og flott at alt ser ut til å gå bra med minstemann inne i magen og den kommende storesøster! :-D Isj!! Bekkenløsning er ikke noe godt i det hele tatt! Jeg var så heldig å bli bedre av det mot slutten av svangerskapet, utrolig men sant. Her hos oss har vi ingen problemer med å få tiden til å gå. Synes derimot at tiden går altfor fort! Veslejenta vokser nesten for hver dag og jeg blir like overrasket hver gang jeg må gå over på større størrelser, særlig i bodyer. Godt med sommer, men for tiden litt i overkant varmt her. De siste dagene har vi hatt ca. 33 grader på det varmeste, og ikke blir det særlig kaldt om natten, heller, i hvert fall ikke innendørs. I dag har jeg kjøpt og hengt opp insektsnett foran verandadøra på soverommet, så i natt blir det lufting med døra på vidt gap! :-) Er heller ikke her inne så veldig mye. Bruker heller tida på Hannah. Men, stikker jo innom innimellom for å sjekke "gamle kjente". Om du vil og kan, må du gjerne sende meg en mail, litt enklere å holde kontakten da, siden vi begge ikke akkurat sitter foran PC'n i timesvis lengre. Du kan bruke denne mailadressen: [email protected]. (Helt greit om du velger å fortsette kontakten gjennom disse sidene, altså. Men, om du vil sende meg en mail, har du i alle fall adressen min.) Fortsatt god sommer til deg også! Lykke til videre med den voksende magen! Stor KLEM fra
henriettedk Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Hej igen! Du får også lige min e-mail : [email protected] Har noteret din, så den ikke "forsvinder". Nej, der ikke meget tid til computeren mere ). Var til skanning for misdannelser (uge 20) og alt vel, og denne gang venter vi en dreng! Det gættede jeg også på, men meget mærkeligt at få det at vide. (Vi har mange piger i min familie). Havde købt et tæppe i drenge-farver før vi fik det bekræftet ). De ringede fra butikken og sagde til min kæreste at nu var tæppet jeg havde bestilt kommet. Min kæreste vidste det ikke, og han sagde : AHA, jeg skal give beskedden videre! Er nu i 21. uge, og der er god aktivitet derinde. Får også plukveer nu. Jeg har endnu ikke besluttet om jeg skal have kejsersnit eller alm. fødsel. Får nok selv lov at bestemme. Efter skanningen ventede vi 2 timer!!! på at tale med en type læge man ikke ønsker at tale med. Vi skal tale med en overlæge om 9 uger. Vi tales ved... Klem
HMS *endelig mamma* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Hei igjen. Har sendt deg en mail. Snakkes! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå