Gå til innhold

8 sprøyte dag i dag og gjett om jeg merker det :o))

Anbefalte innlegg

Hehe.. ja nå skjer det mye her nede.. orker verken stå eller sitte snart hehe.. skal bli godt å komme seg på ultralyd i morgen tidlig for å se hva som skjer og hvor mange eggposer osv..

Så får vi bare håpe at det er bra og at det er egg inni der også og at alle blir befruktet og fler på frys og 2 innsatt..

Hmmm var det for mye å ønske seg tro???

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg det samme som deg:)

Har stukket for 7.dag nå nettopp (siden jeg jobber endel kvelder har jeg valgt å sette sprøyte kl 15 i fred og ro), og er egentlig ganske engstelig. Det er ikke mye aktivitet i magen. Egentlig er jeg kjempenervøs for det! Skulle liksom prøve å få ut fler egg dene gangen, fikk ut 7 sist. Er redd de ikke har gitt meg høy nok dose, og det er teit, for de kan jo dette mye bedre enn meg! Jeg går på Puregon, hva gjør du?

Jeg skal også på UL i morgen. Vi får tenke på hverandre! Krysse fingrene for flotte egg og siden for at mange blir befruktet så vi får flere på frys OG blir gravide av det eller de vi får inn i magen!!!!

Klem fra

Jeg har gonal f og 225 dose.. det har jeg hatt på de 2 andre forsøkene også.. første runde fikk jeg 12 egg og alle befruktet og nå sist fikk jeg 9 og alle befruktet men ingen på frys hmmm.... .o((

Satt inn 2 egg begge gangene og de var 8 delt..

Ja i morgen kl 8 skal jeg på ultralyd, og jeg sitter med super menssmerter og stikkinger auauau.... skal bli godt å se hva som skjer og kjenner jeg er super nervøs...

Lykke lykke til i morgen du også....

Annonse

Annonse

Lykke til i Danmark!

Nyt noen dager i Århus før forsøket neste uke.

Du får komme med forslag på hva man kan finne på i byen når du kommer hjem igjen.

Krysser fingre for deg og oss andre som skal ha "fruktbare" dager i Danmark i sommer.

Tvi, tvi...

(Selv teller jeg ned dager til jeg kan begynne å spraye....)

Hei... har vært der 2 ganger før, og det er masse å gjøre hehe og veldig lett å bruker penger :o)) hihi..

Nå åpner tivoli også så dit skal jeg.. og dyrepark.. og byen er jo såå koselig og det er masse restauranter langt kanalen..

Så tiden skal gå og så skal jeg jo møte Optimist fra bim...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...