Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 veldig slitsomt til tider, hihi.. Kan jo ikke snu meg en gang før hun sitter i sofaen:)
Dolla&Heidi&spire Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jenta mi klarer ikke det, men jeg har merket at jeg ikke trenger å være så påpasselig med henne når hun først er i sofaen. Hun har veldig kontroll på det hun gjør, og kommer seg alltid fint ned selv. Men jeg sitter seff i sofaen alltid med henne, men trenger ikke å holde fast i henne hele tiden...
PMST Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 jepp dt gjorde hun og no er hun 15 mnd og er super rask opp på alt som er i høyden..bord stoler reoler...dt e utrolig slitsomt...tar løpefart fra stuebordet og hopper op i sofanen... Så mesteparten av dagen er stuebordet plassert langt ut på gulvet...
Slank bakfra :) Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 .......oppi sofaen er en bagatell Bare vent til dem finner ut at det går an å klatre over kanten......... Eller klatre opp i bokseksjonen eller oppå spisebordet...........
PMST Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 hehe,ja uff og uff..eller skal stå på kante sv sofanen for å ta av og på lyset..hehe balansere.. ;P
Sassy. Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 Klatrer overalt,så jeg må følge med med haukeøyne :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #8 Skrevet 24. mai 2007 Ja spesielt hvis jeg ser på han, da SKAL han i sofaen og løper og gjør seg til, ellers hvis jeg ikke ser på han, da er han veldig forsiktig, klatrer opp og ned selv, men nå er det tv-bordet som er stas... opp på bordet, må ha øyne både forann og bak...
smakk Skrevet 24. mai 2007 #9 Skrevet 24. mai 2007 Jepp. Har måttet ommøblere litt her, for hun klatret opp i sofaen, opp på ryggen, brukte høystolen sin som mellomlanding og havnet til sist på spisebordet. Gjett om jeg fikk sjokk når jeg kom inn i stua og ungen satt på spisebordet! Måtte spionere på henne ved en senere anledning for å se hvordan hun gjorde det. Flaks hun ikke falt ned da, gærne ungen ;o)
lifa og Eline Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Har ikke prøvd seg enda på sofaen men antar at hun vil klare det hvis hun prøver. For i likhet med drres klatres det overalt og i dag var vi ikke helt med noen sekunder Og da hadde hun klatret opp på kjøkkenbordet og tydeligvis vært borti stearinlysene som brente. For det vi plutselig hørte var gråting. Klatrer også opp i tripp trappen sin og setter seg, men da er skrittbelte på siden, hun har ikke helt fått med seg at hun skal ha ett bein på hver side av det. De er livsfarlige i denne klatre alderen. Er forresten 15 mnd.
Gjest_1001 Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 Min klatret opp i vinduskarmen via sofaen da han var 12 mnd. Nå er han 13 mnd og en fare for seg selv, hehe... Klatrer overalt!!!
MintCondition Skrevet 25. mai 2007 #12 Skrevet 25. mai 2007 Opp i sofaen, opp på bordet, opp i tripptrappen.....you name it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå