Gå til innhold

Når begynte dere å trene igjen? (Ikke dere treningsnarkomane, men "vanlige" :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trente sånn passe før jeg ble gravid, ca 2 ganger i uken. Men, etter jeg ble gravid ble det stopp, var veldig kvalm og uvel de første månedene og etter de ble det liksom aldri noe dreis på den treninga... Så, det er vel ca 10-11 mnd siden jeg trente sist... Når kan og bør jeg begynne igjen? Jeg går turer hver dag, varierer litt hvor langt jeg går da.

Noen som er eller har vært i samme situasjon som meg og som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sett på megs elv som treningsnarkoman, men trente gjennom hele svangerskapet. Startet forsiktig trening etter 6 uker, og har økt etterd et. I starten drømte jeg om natten at jeg løp, og det var så deilig!!!! Kunne selvfølgelig ikke det i virkeligheten. Nå er tassen 11 mnd, og jeg har begynt å jobbe, og nå er det virkelig hardt å få trent. Selv om jeg trente masse i permisjonen.

Er vel bare å komme igang. Da er det så godt. Begynn forsiktig. Tren på dagtid på studioene, da er det så stille og deilig. Sett knerten på barnepassen. 1 time alenetid på dagen er deilig. Få med deg barselgruppa på lange turer. 2 timer i bra tempo i skogen i stedenfor 45 min i dasse-tempo i boligstrøket.

Skrevet

Jeg er IKKE treningsnarkoman... Trente ikke særlig før svangerskapet, men ønsker å stramme opp kroppen nå etter graviditeten.. Gutten min er nå 11 uker og jeg har begynt med noen situps hver dag.. Skal øke mengden etterhvert.. greit å begynne litt rolig,, har jo ikke trent på LENGE..

Skrevet

Jeg har aldri hatt behov for å trene. hehehehehe

Alltid vært slank, men nå etter barn nr 4 sliter jeg litt med ekstra kiloer... Trener hverdag hjemme, steps og situps + går turer. Fødte for 4 mnd siden....spiser passe sunt, har kuttet ut snop og caffe latte,...

Vekten står ganske stille.......... sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...