Gå til innhold

November: Hvor mye sover de til sammen pr. dag?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Jenta mi sover ca. tre timer til sammen. Men, det hender det blir mindre, og da blir hun suuuur når det er igjen en time til leggetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han legger seg kl 19, sovnet innen 19.30.. Sover da til 7 som regel.. får puppu og tar 30 min til.. så sover han 1-3 timer kl 12.. og kanskje en 30 min på ettermiddagen, men det er sjeldent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legges småen for kvelden i syv tiden.. Og da sover han som regel til kl. halv syv- syv.. (er våken to til tre ganger om natten for mat også). Så sover han igjen i åtte tiden, da sover han alt fra en halv time til en time, noen ganger litt mer.. Og så har han en lur igjen i tolv tiden, den pleier ikke være så lang, bare en halv times tid.. Og så har han en litt lenger lur i tre - fire tiden.. Da sover han gjerne i to timer.. Men det kan variere mye også, så hver dag er ikke lik enda..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover mer enn tre timer i døgnet altså, hehe, men tre timer på dagtid.

Hun legger seg ca. kl. 19 og sover da til 07-0730. Hender hun våkner i 05-06 tida, men da sovner hun alltid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på dagen sover hun mellom 1,5 time og 3 timer fordelt på 2 sovinger (hehe, sovinger :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sover to ganger 2 timer på dagen, på natta sover han fra 19 til sånn 6-7-8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah Emilie sover rundt 3-4timer fordelt på 2 sovinger pr. dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...