Gå til innhold

Jeg blir så lei av og til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi sover så dårlig på dagen nå (hun er 6 mnd). Hun sover en lur på ca. en time i senga først, og litt seinere sover hun i vogna.

For to mnd siden, sovnet hun med en gang jeg la henne i vogna, og sov uavbrutt i 3-4 timer. Men, sånn det er nå om dagen, så må jeg trille for at hun skal sovne... tar ca. 10-15 min. Så sover hun kanskje en halvtime før hun våkner igjen, og hun er ikke utsovet. Og da må jeg stå å trille frem og tilbake leeeenge før hun sovner igjen. Og det skjer to-tre ganger i løpet av to timer...

Triller jeg ikke, ligger hun bare våken, eller skriker... jeg blir så sliten og lei av dette. Kan ikke trille tur i to timer heller, for jeg har et barn til.

Vet liksom ikke helt hva jeg gjør feil... kanskje hun ikke er trøtt nok?

Noen som har noen tips/råd? Eller må jeg bare finne meg i at det er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... jeg sitter her og har det akuratt som deg. Nå han jeg lagt lillegutt i sengen sin. Han ligger der å skriker.. Får se om han sovner snart, for eller må jeg inn å hente han...

Hmmm.... det ble stilt der inne nå....

Skrevet

Gutten min er 8,5 mnd og har vært igjennom flere slike perioder :( Her i gården ser det ut som om det stort sett skyldes tenner (han fikk første tann 3,5 mnd, nå har han 8). Det kan ikke være tenner på gang hos dere også?

Skrevet

jo det er godt mulig det er tenner på gang.. men det har ikke kommet noen enda. Han er snart 6 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...