Gå til innhold

ER SÅ UTROLIG SPENT!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

vil bare først si hvor overrasket og glad jeg ble da jeg fant denne siden. Fint at jentene snakker sammen og muntrer hverandre opp og deler erfaring!! Jeg er helt ny her. Og til og med for tidlig å si om jeg blir her eller ej (håper så inderlig at jeg blir da).

Er ikke mer enn 2+5, så altså over en uke til jeg kan ha en anelse. Men blir gal av å telle ned, går så sakte når man er så forventningsfull (og jeg vet jeg ikke bør være d, kan jo bli skikkelig skuffa).

Men lurer på om noen av dere hadde noen som helst tegn eller følelse allerede før uke 3?? Var skikkelig opplåst i magen på onsdagen og mye promping "hihi" og kjente at det stakk kraftig på høyre side, kjenner til og med ømhet i brystene. Det er jo litt rart, men det kan jo selvsagt være helt naturlige og andre årsaker til det...

Vil bare ha en slags bekreftelse på følelsene.

Hilsen en veldig spent nybegynner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei har ikke testen enda, tror det er for tidlig. skal ifølge sykusen ha mensen neste søndag. kan vel ikke få noe svar før det, eller?

Men skikkelig deilig å høre at det er typiske tegn da. Kunne du kjenne det så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå nå kjenner jeg ømhet i brystene igjen... hihi kiler i magen. Krysser fingre og tær..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...