Mamarosa Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Har bestilt en knall tøff rød Quinny Buzz, men har forstått at det er veldig delte meninger om den... Er det noen som har den eller har prøvd den som kan komme med sine meninger..? ;-)
vårspiren Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har Quinny buzz 2007 modell i sort/grå. Er veldig godt fornøyd med den til mitt bruk hvertfall. Noe spesielt du vil høre erfaringer om?
Mamarosa Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har tenkt å bruke den som en nr. 2 vogn, mest innendørs på kjøpesentre ol. Men hvordan er trille "komforten", og sitte/ligge komforten for barnet..? Er det en god vogn du vil anbefale? Ble litt usikker nemmlig, da den bare fikk middels poengsum i forbrukerportalen(?) sin test i fjord... Men det er jo ny sitte/ligge del på 07 modellen, så den er sikkert utbedret litt... Tusen takk for svar forresten!! :-)
Mamarosa Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2007 Her er linken til testen forresten... http://forbrukerportalen.no/produkter/5546/
vårspiren Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har den også som en vogn nr. 2. I tillegg til Quinnyen har jeg en Simo kombi. Den store Simoen er til "hjemmebruk", mens Quinnyen er fast inventar i bilen. Har den alltid med oss på turer. Når man er klar over at det er en by/senter-vogn og ikke på noen måte en jogge/terrengvogn tror jeg neppe du blir negativt overrasket. På jevne underlag er den veldig god å trille. Vi angret på kjøpet av buzzen i den forstand at vi skulle ha kjøpt den leeenge før! Vi fikk den når jenta var 8 mnd. Hadde vi visst hvor praktisk og god den var ville vi nok kjøpt den i det hun ble født... Så langt veldig fornøyd og kommer sannsynligvis til å beholde vogna til vi får neste barn, og da bare supplere med en dreami-bag. Sittedelen på 2007 modellen er også vesentlig bedre. Mykere sete, god polstring på selene osv.Og så er det mer ekstrautstyr til 07 mod. kontra 06 modellen.
Mamarosa Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2007 Åhhh - så godt å høre!!! Vi har også kjøpt Simo kombi som nr 1 vogn, men den er jo 20 kg - så det kan bli tungt å få inn og ut av bilen, tenkte derfor at Buzz var et godt alternativ! Vi har kjøpt Maxi Cosi bilsetet, og tenker å bruke det til Buzz understellet frem til babyen kan sitte i vognsetet... Takk igjen for svar - reddet dagen min du med dette! :-) Var redd jeg hadde gjort et bom kjøp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå