Gå til innhold

har blødd litt i dag...


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

uffa meg...håper det ikke er en SA på gang...det orker jeg ikke nå..mista i MA i januar...

spotta litt i går og idag var det litt blod når jeg tørka meg...ikke helt friskt litt mer sånn rustbrunt på en måte...

håper det bare er en tidlig sv.skapsblødning...er 5+5 idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trenger ikke være SA lille venn :) Snakket faktisk med mamma på mobilen når jeg leste dette, og måtte bare spørre hun, hun er jordmor.. og når hun gikk m meg, blødde hun MASSE.. og jeg lever jo den dag dag :)

 

Så, slapp av, pust dypt, ring legen og få en time :)

 

Greit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos legen i går...er ikke så mye å gjøre så tidlig...men skal få komme på UL om tre uker..

men du...når har man festeblødning egentlig og hvordan ser den ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er spotting, som ikke ser ut som mensen.. min så ut som kobber, hvis du skjønner ? =)

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er litt sånn rustbrunt...men er det mye da??når hadde du det??(hvor mange uker) og hvor lenge varte d??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke mye nei.. egentlig veldig lite, hadde det når egget festet seg, under fosterets 1.ste uke.. min 2/3 blir d vel ?

 

varte 2-3 dager, men var ikke så mye at jeg måtte beskytte meg liksom.. holdt m truseinlegg..

 

men har du hatt samleie i ettertid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lastet litt fra nett her, les dette:

 

Truende abort merkes som blødning fra skjeden og moderate smerter i underlivet. En abort som har startet, gir rikelig blødning av frisk rød farge. I blodet kan en også av og til se rester etter graviditeten (klumper og hinnerester). Dersom aborten er komplett, er foster og morkake allerede ute. Blødningen er minimal og livmoren har begynt å trekke seg sammen. dette er jo SA...

 

tyder jo ikke på at du har dette da lille venn :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...har ikke smerter enda..og blodet ser litt sånn gammelt ut..

men har jo litt bekymringsverk i magen da:P hehe uffa meg..spesielt siden jeg har mista før...

har ikke hatt sex nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du det jeg hadde limt inn fra nettet? er jo ikke tegn på SA dette...

 

Menne, vond i magen har jeg hele tiden, tyyypiske mensensmerter, men dette er helt normalt.. =)

 

tror ikke du skal bekymre deg enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt 4 store blødninger,ikke noen smerter,til meg var det friskt rødt blod,var på UL dagen etter 1 blødning alt var bra og hjertet slo,men hadde en blodansamling i livmoren,var da 8+0,var på UL igjen på mandag for jeg var fremdeles urolig,da var det fremdeles litt blod igjen,men alt var fint og hjertet slo. Jeg er nå sykmeldt frem til 1 juni,skal på ny UL den 8 juni. Jeg er nå 10+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som du har noe av det samme som jeg har... å det kommer fra en liten blodansamling i livmoren, som ikke er farlig. jeg er ikke på noen måter ekspert på dette, men har forstått at det må være endel blod, klumper etc og mange sier at det lukter vondt (?) ...

dette er kjempe frustrerende og skummelt når man ikke vet sikkkert...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen kalte det truende abort,og siden jeg hadde en MA i februar,så syntes hun det var best å sykmelde med tanke på min historie som hun sa. Jeg jobber på småbarnsavd i en bhg,og der blir det en del løft,så det er nok greit å være sykmeldt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok... ja kan tenke meg det blir endel løft der da... :-) nei bare lurte på siden jeg ikke ble sykemeldt... nå har jeg ikke spurt heller og det ser ut til å greit, sjøl om jeg har litt blod ennå.

lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vært på jobb så hadde jeg nok ikke turt å løfte heller,vi er 4 voksne på avd og 2 av oss er gravide,hun andre i november og jeg i desember,så det kommer til å merkes når vi ikke kan løfte så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...