Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Må innrømme at blir både litt frustrert og forvirret av det store tilbudet med vogner. Har ikke den store oversikten, men har sett på noen få. Kan noen fortelle meg hvilke erfaringer (fordeler/ulemper) dere har hatt bl.a. med Emmaljunga Edge Duo og Brio Happy. Tenkte da begge med teleskophåndtak. Er stor høydeforskjell mellom meg og sambo, så må passe begge. Men siden jeg er så liten er jeg redd Emmaljunga sin vogn vil bli for stor og tung for meg. Vil gjerne høre deres meninger. Har ikke bil, men vil jo at vi skal ha mulighet til å kunne plassere vogna i bagasjerommet de gangene vi låner bil/sitter på med noen. Ellers tar vi mye buss, går mye på asfalterte veger, men vil gjerne også ha mulighet til å gå med vogna på turstier i marka, da vi liker å bruker naturen. Har termin i august, så må ha plass til vinterutstyr i vogna, men tror ikke det blir noe problem uansett vogn, da mine barn har vært små for alderen ( har to fra før). Setter stor pris på tilbakemeldinger, da med god begrunnelse og som sagt også fordeler og ulemper dere har hatt med de to merkene, alternativt andre vogner som kan anbefales og hvorfor (fordeler/ulemper).
allegodetingertre Skrevet 28. mai 2007 #2 Skrevet 28. mai 2007 Emmaljunga edge duo combi er god som bagvogn men tror du blir fort lei den som sportsvogn da den er tung og stor. Hva med teutonia mistral eller prestige? Små gode vogner, nok av plass og gode å trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå