Gå til innhold

Ang prolaktin? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Huff, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Jeg ringte nettopp legekontoret for å høre resultatet av hormonprøvene jeg tok forrige uke. Jeg fikk ikke snakke med fastlegen min, men med en legesekretær- og hun sa de så fine ut bortsett fra prolaktinverdiene mine som var lett forhøyede (500 ca). Hun kunne selvfølgelig ikke si noe om hva dette betyr! Og nå er jeg jo selvfølgelig så frustrert at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Hvordan går det an at prolaktin er høy, men LH og FSH er normale? Har ikke hatt TR på over 3 mnd nå... Kan noen her hjelpe meg?

*snufs*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9396349-ang-prolaktin-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff lille venn.. heg har akkuratt det samme.. Men, det er alltid en løsning =) Av legen din får du medisiner som gjør prolaktivnivået ditt normalt..

når den er forhøyet får du ikke EL eller TR.. men alt dette vil bli normalt med en behandling.. så ikke bekymre deg :)

Huff, ja! Jeg håper det! Er henvist til gyn- så da finner de sikkert ut mer.. Og det er jo greit å få svar på hvorfor ting ikke fungerer også! Men det tar sikkert lang tid og utredes og sånn- og jeg begynner å bli så leeei:( Flere som har noen erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...