Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du kan få fødselstipend som går gjennom lånekassen,utdanningstønad fra nav,reisepenger fra nav...du sier ikke om du er alene med barnet...men du har rett på disse tingene uansett...lykke til å smell inn søknad fort til lånekassen hvertfall å ikke ver mye senere ute med di andre hell:)

Jeg skal ta et års permisjon fra studiene da, har vel ikke krav på noe utdannigsstøad fra nav da?? Og til lånekassa må man først søke om vanlig stipend og lån, så når barnet er født søke om fødselsstipend, stemmer ikke det?? Også har man vel ikke krav på engangsstønad hvis man har 20% stilling i komunen?? ble mye dette her..

du tjener vel ikke på di 20% av komunen iløpet av et år nå...tenkte du ta de ut som fødselpenger??....jeg begynte i lære da min lille var 4.5 mnd fikk da fødselstipend..vet at ei veninne av meg som er gått hjemme et år nå er fått fødselstipend hele dette året...men sjekk ut hva du har krav på,er ikke alle som ver om fødsel stipend engang...ingen som er flinke til å opplyse om hva vi har rett på...sko trodd det va fra diras egen lomme de tok pengane fra mangen ganger......:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...