Gå til innhold

uke 22 :) Hvordan går det jenter??

Anbefalte innlegg

Jeg har vært skikkelig dårlig en god stund nå. Sliter med BT fall som ender med at jeg nesten svimer av og kaster opp. (heldigvis ikke alltid)

Men lille gutt har det bare bra, han er så aktiv atte=) Kjenner spark hver enste dag og har også begynt å se på magen at det dulter borti liksom. (kun hvis han sparker hardt=)

Ellers har jeg kjøpt vogn og vi er super fornøyd:) Fikk tak i den siste emmalunja vogna i sort. :) Vet det er tidlig, men var den vogna jeg ville ha:)

Vil gjerne høre hvordan det går med dere andre rundt uke 22:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9396338-uke-22-hvordan-g%C3%A5r-det-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff,så slitsomt med det bt tullet....

Men så lenge mor og den lille har det bra så er jo alt toppers :o)

Her er det også fult liv og væske fra melkefabrikken hehe,ikke sååå harde spark enda.Kjenner det røsker bedre og bedre for hver dag,men har foranliggende morkake,så den demper litt da :o)

Men,ellers topp form og humøret på topp :o)

Så kult at du fikk den vogna du ville ha da(selv om det er litt tidlig)

Noe passer bedre for andre å gjøre da,og for noen senere :o) Så greit :o)

så bra at alt er fint med deg:=) Er du forresten plaget av halsbrann? Jeg holder på å bli gal! :( hihi... knasker love hearts og det hjelper litt, men værst om kvelden.... Leste i gravid bladet at det var vanlig, men er litt ubehagelig altså:/ hihi... men men...

Nå skal jeg ta meg en deilig tur i bassenget:) gleder meg!

24+4 i dag:)

Satusen er at leggen er fortsatt vondt etter de h... senestrekkene. Ellers så tasser jeg nå hjemme fortsatt og prøver å ta livet med ro.

Puster å peser her også, noe pga hjertebanken. Bekkenløsningen er tålig og akseptabel å kjenne på så lenge jeg tar hensyn av den og ikke går for mye:)

Heldigvis har ikke halsbrannen kommet her enda, det er pyton å ha. Føler med dere.

Magen begynner å "bli i veien" så nå er det vanskelig å få barbert seg og å få filt føttene, bra jeg har en snill mann, hehe:)

Fått bestilt 3dul, den 21 juni, så beste tia går fort fram til dit:)

Annonse

Huffda hørtes ikke særlig ut tpop. Ja hjertebank er ekkelt altså: /

hehe og ja ang barbering så overlater jeg det til han:) hihi... har fått så sinnsykt mye hår på leggene at de skal barberes i kveld. Skjønner ikke at det går an jeg, for jeg har aldri hatt behov for det før. (vært helt fri for hår=) men men... er nok hormonelt.

Ahhh det var helt herlig med en tur i bassenget:) var i varmebasseng og satt i badstue etterpå. Merker jeg er litt trøtt jeg nå. *gjesp*:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...