Gå til innhold

Sex med en på jobben


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg at jeg og en på jobben (en veldig kjekk fyr) jobba overtid sammen med veldig mange andre he rpå jobben utover en kveld. Etter hvert gikk de fleste hjem og han spurte om ikke jeg kunne hjelpe han i hans andre jobb somv ar å kjøre varer utover natta.

Han lempa kasser i bar overkropp (som var ganske mye mer brun og veltrent enn hva jeg egentlig i dag tror er tilfelle under skjorta hans) og musklene spilte imens han hele tiden flørta som bare det med meg.

Neste dag på jobben kom han inn til meg på kontoret og kyssa meg med verdens herligste lepper imens folk gikk fram og tilbake utenfor kontordøren min…

Senere spurte han igjen om jeg ville bli med på kveldsjobb og denne gang tok han meg med til et hjørne på en kontorbygning vi leverte varer hvor han kledde av meg og slikka meg. Hele tiden gikk folk forbi litt lengre bort, og det var så utrolig spennende å ikke vite om de kunne se oss. Han trengte til slutt inn i meg med verdens herligste kuk og støtte inn i meg opp mot veggen.

Etterpå sa ha at jeg var de tbeste som hadde skjedd han og at vi skulle fortsette dette på jobb neste dag...

 

Etter denne drømmen var det litt rart å komme på jobb og sitte sammen med han i et møte i dag. Og jeg synes han ser sånn på meg hele tiden, så det føles nesten som han merker det på meg at det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt hva dette innlegget har i dette forum å gjøre, men hvis du er gravid så er det normalt å drømme mye rart under svangerskapet. Selv har jeg hatt skikkelig grøssere av noen drømmer..De er så skumle at jeg nesten ikke tør å gå alene på do etterpå:-)hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømmer også mye når jeg er gravid. å drømme om en sexy mann er vel ikke det værste man kan drømme om, men det blir litt verre når du treffer den du har drømt om hver dag :(

he he - han vet jo ikke hva du driver å drømmer om på natterstid.....

 

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer alt mulig rart jeg også!=) Og det verste er at drømmene er så livaktige...må virkelig tenke meg godt om før jeg står opp om morgenen for å skille drøm fra virkelighet...Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...