Gå til innhold

Lite blødninger etter MA og utskrapning

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde en utskrapning for to dager siden. Legen sa etterpå at graviditeten nok hadde gått til grunne veldig tidlig, for det var ikke så mye å fjerne.

Har ikke hatt smerter etterpå, litt mensmurringer første dag det er alt. Har så og si ikke blødd heller.

Er litt usikker på dette - fikk beskjed om at det var vanlig å ha en litt kraftigere blødning enn mens en ukes tid....

Andre som har opplevd lite blødninger etter ma og utskrapning??

Takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg blødde også veldig lite etter utskrapning. Mye mindre enn en mens, varte heller ikke lenge. Først litt et par dager, deretter ingenting et par dager, før det kom bitte-litt et par dager igjen. Jeg ringte til gyn-avd fordi jeg var redd jeg blødde for lite (var redd det hadde stoppet opp og at det kunne hope seg opp der inne), men de sa det var helt greit (sa at de hadde jo tatt en utskrapning og at man ikke nødvendigvis måtte blø så mye etterpå).

Så lenge du ikke får sterke smerter eller feber kan du nok regne med at alt er i orden!

jeg blødde kun den dagen jeg utførte skrapinga...så det er nok veldig individuelt hvor mye man blør...fosteret mitt døde i uke 9 og ble oppdaga i uke 13/14...så det hadde også vært død en stund...men jeg blødde en del et par dager før det ble oppdaga...så du trenger nok ikke bekymre deg...både lite og mye er normalt:)

forøvrig gikk det vel 5uker tror jeg før jeg fikk igjen mensen...og det var LANGE uker....da jeg ville vente en mens før..

jeg har mista i igjen SA denne gangen og denne gangen kommer jeg ikke til å vente..:P må selvsagt vente til det slutter å blø men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...