Gå til innhold

kan jeg være gravid?


mamma´n til bim:)

Anbefalte innlegg

Hadde sex i helga. "hoppet av i svingen".

Vet det ikke er nok prevansjon, men når lysten blir for stor....

På fredag var det 14 dager siden første dag av siste mens.

 

Fra sex og hele tiden etterpå har jeg hatt smerter i ve side underliv. Rar dragning/rivning på en måte. Ellers inge tegn på noe. Annet enn luft i magen, og magen min rummler mye. Men det har ikke gått mere enn 5 dager. Kan symptomene komme så fort???

 

Forventer mens i morgen....

 

Men er så spennt...

 

Håper noen kan svare meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er akkuratt samme symptomene jeg har :) og jeg har baby i magen.. =) så tror dette er veldig bra, du kan jo kjøpe en test, kan du ikke? klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret... hadde du også smerter i underlivet rett etter sex, og så fortsatte med det? Synest det er rart. Men har ikke ømme bryst. Må vel kanskje kjøpe meg en test.. Men får vel bare vente til over helgen no da.. om jeg får mens eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg ikke helt, men jeg har helt sinnsyke smerter nå ;p såkalte voksesmerter (livmoren min som vokser se)..

 

men du kan teste nå?? =) den viser riktig nå å !=)

 

Men det aller lureste er å teste hos lege, for jeg testa negativt på hjemmetest, men positivt hos legen !=)

 

Planlegger dere en liten baby da? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.. jeg får vel teste meg da.. litt skummelt ja...

ikke planlagt nei.... Ganske ferskt forhold... Ikke helt sikker på om det blir oss to heller... huff...

 

Men, vi er begge voksne, og hvis jeg er gravid er barnet veeeeeeeeeeldig velkomment for min del ihvertfall.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du så korte sykluser?

Hvis det bare er 5 dager siden du hadde sex, er det vel i tidligste laget å teste nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. bra noen er våken her.. jeg er litt surrete her nå.. det er til neste helg jeg forventer mens... varierer mellom 27-29 dager mellom.. Hadde litt små panikk her tidligere... men nå håper jeg at jeg er gravid...

Venter til over neste helg jeg med å teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, ja du burde nok vente til neste helg :)

Men jeg vil bare si at siden dere "hoppet av i svingen" så er det jo ikke optimale sjanser for at du er gravid. Jeg mener, man KAN bli gravid ja, men jeg vil vel tro at det er en del mindre sjanser for det likevel. Og veldig mange må jo bruke noen sykuser på å få det til å klaffe.

Bare sånn at du ikke har alt for store forhåpninger, he he. Men lykke til med testinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja takk:)

Hoppet av i svingen fordi vi ikke ønsket å lage barn da.... Så egentlig får en vel håpe på at jeg ikke er det...

men, kjenner godt at jeg liker tanken på det....

 

får bare smøre meg med tolmodighet...

 

Takk for at dere tar dere tid til å svare meg:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...