Gjest Skrevet 24. mai 2007 #1 Skrevet 24. mai 2007 Vil så gjerne begynne å trene magen min igjen, men har hørt at man ikke bør begynne før etter 6 uker og ikke før de rette magemusklene har gått sammen igjen. Hvordan vet man at de rette magemusklene er på plass? Har prøvd å kjenne etter, men synest det er vanskelig å finne ut. Er det farlig å begynne å trene magemusklene for tidlig? Mange spørsmål her, men er så klar for å sette igang.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Du kan faktisk få brokk hvis du sterter for tidlig, så lurt å vente 6 uker. Kan prøve å trekke inn magen når du står i starten. Det kan du vel starte med ganske raskt. Tren bekkenet nå i stedenfor. Jeg trodde mitt var bra, men ikke når jeg løper, nei...
MammaDilla Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Det er ca 26 dager siden du fødte! Du må være litttålmodig. Jeg var akkurat som deg, klar for trening og oppstramming. Men du må vente til de passerte 6 ukene, og helst til du har vært på 6 ukers konrtoll. Men i mellomtiden kan du jo gå mye tur og gjøre litt knipeøvelser. Jeg har faktisk ikke trent magemusklene mine etter fødsel. Er 16 uker siden poden kom og magen er nesten helt normal igjen. Kroppen trenger tid på seg.
rødhette* Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Ved vanlig fødsel skal man vente 6 uker, ved ks skal man vente 3 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå