Gå til innhold

her gikk det skeis og nå tror jeg jeg takker for meg

Anbefalte innlegg

de ørsmå blødningene i går har utviklet seg til deg jeg fryktet, så i dag sitter jeg bare hjemme og gråter. Orker ikke en runde til hos legen og ul, de kan jo ikke gjøre noe alikevel.

Vi har på forhånd snakket om at hvis det ikke gikk bra denne gangen, legger vi bort prøveprosjektet. Orker ikke runder med utredninger osv (kvalifiserer vel for det etter 3 SA). Det blir vel å nyte livet som det er uten den atpåklatten vi ønsket oss.

kommer vel opp fra kjeller en dag klar for å gå videre

lykke til alle dere og takk for all støtte

klem

Fortsetter under...

Annonse

Dette var trist å høre apåklatten. Stoooor klem påvei til deg!

Om du/dere finner ut at vi gir prosjektet en sjanse til er vi her for deg, hvertfall jeg, for jeg har grodd fast på disse sidene *sukk*

Håper du kommer deg fort opp av kjellern så du ikke pådrar deg en forkjølse...hehe

Trøste klem fra

Huff så trist. Får håpe at nå som dere "legger prosjektet på hylla" og er mer avslappet til alt sammen, så kanskje dere er superheldige og blir gravide igjen, uten styr, og at en liten kjempe av en spire klorer seg godt fast. Om ikke får dere kose dere med de barna dere har. Etterhvert kommer barnebarna (om en goood stund), som dere kan skjemme bort så mye dere vil. Det er jo nemlig besteforeldrenes "plikt og rett". He, he.

En god klem fra

Heia Attpåklatt. dette var forferdelig trist. Synd du gir opp men jeg forstår deg på en måte. Du hadde vel noen barn fra før av hadde du ikke?

Selv blør jeg mye mer nå og har sterkt trykk i magen så jeg har nok mistet jeg og. Men jeg har ingen barn enda så jeg nekter å gi opp enda. Men så har jeg mistet bare to ganger nå da.

Håper du stikker innom her likevel da?

Stor klem fra Modesty

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...