Gå til innhold

Får dere problemer med søvnen under behandlingen?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å sovne, og sover ikke lenger enn ellers selv de dagene jeg kan, så nå begynner jeg å kjenne meg skikkelig underernært på søvn. Er det noen flere som sliter med søvnen som en bivirkning under medisineringen? Jeg trodde det skulle gå over da jeg begynte stikkingen, men nei da..

Fortsetter under...

Åh, så rart, jeg sliter med det motsatte! Selv om dagene er lange og lyse her i nord, så er jeg så trøtt så trøtt..

Var det samme ved første forsøk, men da tenkte jeg det også var fordi det var vinter og mørkt hele dagen at jeg ble ekstra "sigen"..

Ligger du våken og grubler og uroer deg? Så rart det er at man kan få så helt motsatt virkning av denne sprayen altså.. Vi skulle byttelånt litt bivirkninger jeg og du, det hadde passet meg utmerket! ;)

Det som er rart er at jeg er kjempetrøtt hele dagen, men så får jeg bare ikke sove allikevel på kvelden. Jeg grubler ikke så mye egentlig heller- ikke konkret grubling i hvert fall, men er kanskje mer urolig generelt enn ellers.

Håper du våkner opp snart, da;) Vi får sende hverandre litt bivirkninger, så kanskje det jevner seg ut?

Var utrolig trøtt i begynnelsen på sprayen og sov hele tiden (sovnet under et møte på jobb;-)) lenger utover i behandlingen fikk jeg plutselig problemer med å sove, akupunktøren min sa at dette var helt vanlig pga hormonene. Lykke til og god natt fra meg som venter på nytt forsøk i august!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...