Gå til innhold

Hvor lenge var dere på sykehuset før nurket var ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med press rier og hodet til barnet synlig mellom beina. Gikk under 15 min fra vi kom inn til han var ute. Fant ikke hjertelyd og måte bruke sugekopp, hadde ikke tid til å få fødestue bedøvelse eller presentere oss. Jeg revna herfra til evigheten og ble sydd i flere timer... Var egentlig rimelig lett siden det gikk så fort og jeg var full av adrenalin, men egentlig regnes det som en hard fødsel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Var også på sykehuset i 4 timer med en fødsel som varte 7 timer fra vannavgang, men jeg hadde en veldig lett fødsel.

Skrevet

3 timer. med en fødselen tok 7,5 timer fra vannavgang til tulla var ute. så var en lett fødsel ja.

Skrevet

hehe jeg var der i halvannet døgn før hun kom ut. Hadde det de kalte for "tidlig vannavgang" - den var ikke tidlig, men det kom bare ikke rier. Var deilig det å valse rundt på tv stua og føden med den store magen og hilse på alle mammene før og etter fødsel NOT grrr. Men men Hun kom da ut (med innfeksjon selvsagt) da de satte meg i gang et halvt døgn for sent.....

Skrevet

kom inn på sykehuset 7,5 timer før hun var ute.

fra første rier til hun var ute tok det 27timer. og jeg hadde ALDRI lenger tid enn 7min mellom riene- de siste 12timene kom de annen hvert min.

alle trodde hun skulle være ute tre timer før hun var, men hun satt bom fast gitt. hadde nok presset enda hadde de ikke tatt frem vakumen. hihi ( eller da hadde vi vel ikk ehvert her noen av oss da.. hihi)

Skrevet

Første gang 6 timer, var en normal fødsel, men ikke mye vondt.

Andre gang en time, var en ekstremt lett fødsel og ingenting vondt.

:)

Gleder meg til neste gang jeg skal føde, da våkner jeg vel bare en morgen, og så ligger ungen i senga;)

Skrevet

Våkna og merka at her var det vannavgang rundt kl.0330 fredag morgen. Riene kom en halvtime etterpå. Ringte sykehuset halv 7, fikk beskjed om å komme inn. Var inne på sykehuset ca kl0800.... Og han ble født kl1245 lørdag.

Ikke så kjapt, ganske så intenst hele veien, drypp, epiduralen var mislykket og til slutt var også ungen så sliten at det måtte vakum til.Ble litt dramatisk da han endelig kom ut, for da var han helt blå og pusta ikke. Kutta navlestrengen og sprang med han, men han kom seg raskt og da var det allefall ingen tvil: Det var absolutt verdt slitet!

Skrevet

En tøff fødsel vil jeg si, endte i haste snitt. Var på sykehuset i 3 døgn før han kom......

Skrevet

Var på sykehuset i ca 1 time jeg før lillemor ble født. Hadde en enkel og grei fødsel, fikk ringer, men anestesilegen kom ikke før nurket var født. Greide meg med lystgass og noen bedøvelsessprøyter i mellomkjøttet. Eneste jeg har å utsette på det hele var at JM satte sprøytene når jeg ikke hadde rier, DET kunne hun ha spart seg altså. Sydde 3 pyntesting og hele fødselen varte i 3 t og et kvarter.

Skrevet

Normal til lett fødsel tror jeg. var på sykehuset i 4 timer før han kom ut:)

Skrevet

25 minutter. Og skjønte ikke før jeg var på sykehuset at det var fødsel på gang.

Så... veldig lett fødsel =)

Skrevet

fin og grei fødsel var på sykehuset i 5 timer før han kom ut kl 14.07

Skrevet

Tjorven; sikker på at fødselen varte så lenge?

(en mnd?! sjekk mnd du har skrevet.p)

Skrevet

Hadde styrtfødsel. Junior var ute 1 time og 25 min etter at vi kom til sykehuset, men det var først de siste 15 min alle skjønte at han kom der og da. Fikk 6 min på fødestua med mannen som aktiv hjelper for det var ikke noen som kunne bistå JM.

Når jeg hører hva mange går gjennom fysisk med lange, harde fødsler så vil jeg klasifisere min som lett. Det var derimot en tøff psykisk påkjenning når ting hadde gått så fort.

Skrevet

13 minutter..... Glad for at vi rakk det! Gikk så raskt at vi ikke fikk tenkt oss om før babyen var ute. Men for all del, det gikk jo kjempefint.

Skrevet

Hadde en toppers fødsel, var på sjukehuset i 1time og 22 min. Tok akkurat 24 timer fra første rie til morkaka var ute, kom inn på sjukehuset kl. 04.30 og Leo var ute 05.52. Hadde 10cm og pressrier da jeg kom inn, ifølge jordmora hadde jeg allerede fått han ned et lite stykke i fødselskanalen.. Det skjedde vel da jeg prøvde å løpe inn døra til sjukehuset... Var noen som fikk seg en latter da ja:p

Skrevet

heisann

Jeg var på sykehuset i nesten 5 timer. Men hadde en fantastisk grei fødsel:)

Skrevet

Fr ajeg komm inn hadde jeg åpning på 7 cm og det tok 4 timer.

tilsammen 42 timer siden veene begynte. Fikk epidural så det ble en lett fødsel.

Skrevet

Lagt inn på formiddag klokka 1200, klokka 0530 neste morgen var knøttet født, altså 17,5 timer. Lå hjemme to netter med rier før dette igjen. Vonde rier, men heldigvis laangt imellom den første natta. Hadde en laaaang fødsel, og dermed tøff/utmattende. Men hadde den gått kjappere hadde den nok ikke vært så fæl tror jeg?!

Skrevet

1. 6 timer

2. 45 min

3. 1 time

Skrevet

1 time og 40 minutter.

Lett fødsel.

Skrevet

Var på sykehuset ca. 1 time før babyen var ute. Jeg hadde en forholdsvis grei fødsel på ti timer fra første ri til jenta så dagens lys. Men jeg ventet nok lenger enn jeg kanskje burde ha gjort før jeg reiste inn, da.. Men det var de luringene i telefonen på føden sin skyld...

Skrevet

Diddelidooo, vanvittig! Fem minutter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...