Lineberta :) Skrevet 24. mai 2007 #1 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg som var så bekymret,men nå har det løsnet.. Har noen ord jeg ikke helt skjønner hva er enda,men hun PRATER mest forståelige ord:) Hun trengte vel bare litt tid før hun"giddet" å prate skikkelig:) Storebror syntes også det er mye mer stas når hun kommer inn på rommet og prater med han. For nå skjønner jo han hva hun mener og vil.. Før bare ropte han at Emilie bare plaget hehe. Hun er veldig glad i å sitte der inne med han når han spiller på gitaren sin.. Fink dadda sier hun til han nå og da bare smiler han Hun har jo hørt at vi skryter av han nå han har lært seg en ny låt.. Når han ikke er hjemme peker hun på døren og sier fink dadda hehe Er ikke så mye her for tiden,men skal prøve å bli flinkere. Med to jobber sier det jo seg selv også egentlig. Men 16 juni er siste dag i butikken så da får jeg litt mer tid her inne.. Butikken blir ikke lagt ned,men flyttes til ett annet kjøpesenter med nye eiere. Jeg er blitt spurt om jeg vil jobbe for de,men har takket ja til full stilling på den andre jobben.. Men jeg skal hjelpe de i startfasen og det var helt greit for min andre sjef.. Nei nå får jeg vaske litt hus før jeg skal på jobb i ettermiddag Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. mai 2007 #2 Del Skrevet 24. mai 2007 Ikke sant det er herlig å endelig forstå hva de mener??!! Så bra at du har fått ordna deg med jobbingen! -Det ordner seg alltid for snille jenter.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. mai 2007 #3 Del Skrevet 24. mai 2007 Er det ikke deilig når de prater mer! Endelig har det begynt å løsne litt med Matilde også, og flere ganger høres hun ut som ekkoet mitt når hun gjentar "hovedordet" i setningene mine, hehe. Hun har sin egen dreis på ordene ennå, men mer og mer forståelig er hun. Gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå